“Reserverte bord her på forhånd”
Anmeldelse av Asteria Prenzlauer Berg

Asteria Prenzlauer Berg
Vurdert som nr. 104 av 7 810 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Pankow (bydel)
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Reserverte bord her på forhånd til 41 personer, vi fikk både plass i lag og maten nesten samtidig, det er imponerende! Det er ikkje stor plass å bevege seg i restauranten, men dei er kjempe hyggelige og rause dei som jobbe der, og maten er god gresk mat, men vær OBS på at porsjonene er enorme. :-)

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 886elmad

Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Knall god mat, og stemning i lokalet! Trivelig, dog en smule stressa servitører. Her snakke vi om enorme porsjoner som 3 stykke kunne ha delt!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 886elmad
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat! Hyggelig betjening. Store porsjoner, og grei pris. God atmosfære! Kan anbefales! Til og med kresne barn var fornøyd!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, hgs2306
Anmeldt 8. juli 2016

Etter noen dager i nabolaget bestemte vi oss for å følge køen.. og på Asteria hadde det vært fullt hus hver dag og kø for å få bord. Selv om køen så lang ut, tok det ikke så lang tid før vi hadde fått bord, og maten var intet mindre enn fantastisk! Alle var veldig fornøyde, men vil fremheve lammekotelettene som spesielt gode. Prisen var også fornuftig. Hyggelig service fra kelnere som løp og løp denne fredagskvelden. Fikk gratis kaffe og ouzo etter maten, sannsynligvis fordi vi ble sittende litt og vente på regningen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, gyrken
Anmeldt 7. oktober 2015

Gresk restaurant i Prenzlauer Berg. Dette er en restaurant med tradisjonelle greske retter og andre retter. God mat til en fornuftig pris. Meget hyggelig betjening. Fine toaletter.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 63 213

Reisende som så på Asteria Prenzlauer Berg, så også på

Har du vært i Asteria Prenzlauer Berg? Del dine erfaringer!