“En riktig bra restaurant”
Anmeldelse av Restaurant Jolly

Restaurant Jolly
Vurdert som nr. 113 av 7 908 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 22. november 2018

Restaurant Jolly er en kinesisk restaurant i gangavstand fra hotellet jeg bodde på; Radisson Blu Berlin. Riktignok var det en skikkelig sur novemberkveld, så spaserturen var ikke noen behagelig tur, men det kan ikke restauranten klandres for. Jolly har bord både ute og inne. Uteseksjonen var rimeligvis tom denne novemberkvelden, men inne var det bra besøk.

Betjeningen er svært oppmerksomme og dukker opp med en gang jeg er innenfor døren. Menyen er på plass med en gang og en øl dukker også raskt opp. Jeg spiser dim sum med svinekjøtt og andebryst med kokte grønnsaker. Alt er meget velsmakende og porsjonene er så absolutt tilstrekkelig for å mette en sulten mage. Alt er pent anrettet.

Lokalet er enkelt innredet, men pent og praktisk med grei avstand mellom bordene. Kjøkkenet er synlig for gjestene og det er mulig å følge med på aktiviteten der.

Prisene på Jolly er helt greie. Dette er et godt sted å besøke.

Takk, perarnes2013

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Tok en tur innom her etter litt for mange timer i Neues Museum (Får beklage til samboeren min for det). Spiste Dim Sum, og det var ordentlig godt. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kenneth S
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Gode kjøttretter og dumpings, anbefales! Vårruller litt mye olje etter vår smak. Vi var fornøyd med meny inkl dessert

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fred H
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom litt tilfeldig (så at stedet hadde en god rating på tripadvisor). Hyggelig sted med god mat. Mens vi satt der dukket Angela Markel opp med en venninne og seks livvakter. Artig.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, akna39
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Kom tilbake til Berlin etter ett år og måtte innom Jolly. Det er en stilig og flott restaurant som både serverer mye og veldig god mat. Hyggelig betjening og rask servering.

Dato for besøk: april 2017
Takk, prebenh2013

Reisende som så på Restaurant Jolly, så også på

Har du vært i Restaurant Jolly? Del dine erfaringer!