Big Bus Berlin Hop on Hop off-tur med valgfri Walking Tour

fra
USD 22,11
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Alexanderplatz på
Anmeldt 12. august 2018

Her er det meste; TV Tårnet, Togstasjonen, Kirker, Rådhus, Museum. Men det som trekker folk flotte restauranter, Fontener, marked, Show og utstillinger. Parker og store åpne områder som hele tiden yrer av folk på tur til attraksjoner og nærliggende kjøpesenter. Må oppleves

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, MisterRAJ
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Alexanderplatz er et greit utgangspunkt for å få utforsket Berlin. Herfra kan man på få minutter til fots finnes mange restauranter og shoppingmuligheter.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Koselig med vår- og påskemarked på Alexanderplatz. Mange boder med salg av mat og påsketing. Uteservering og liv og røre.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Gutis
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Sol, varme og vår i lufta da vi besøkte Alexanderplatz på palmesøndag. Her var uteserveringen godt i gang og det var mange boder hvor man fikk kjøpt mat og drikke i alle varianter, samt påskevarer i alle varianter. Koselig besøk på en travel Alexanderplatz

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, TomHarald
Anmeldt 15. mars 2018

Stor plass med butikker, spisesteder, attraksjoner. Busser, trikker,togstasjon og undergrunn. Kort vei til elva Spree hvor det går båter.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, tom h