Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
FindHotel
getaroom.comUSD 129
Anmeldt 2. oktober 2018

Sentralt beliggende hotell. Vi var 4 voksne venninner som bodde på hotellet fra fredag til søndag. Vi hadde bestilt to dobbeltrom. Alt ved hotellet er helt topp; bortsett fra at det ikke fantes dør inn til badet. Kanskje fint for frie mennesker, men vi hadde satt pris på mer privatliv. Nydelig frokost med alt du trenger.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, annrikken
Danny_Lindner_Berlin, Leiter Gästebetreuung på Lindner Hotel Am Ku'damm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Hi there annrikken!

Thank you very much for choosing our hotel for your Berlin trip with friends and thank you for letting us know how you felt about your time with us. We have forwarded your kind words to our team and every one appreciates the kind gesture. We are sorry though that our room design didn't turn out as you expected it to be. Granted, our open bathrooms are not everyones cup of tea. We do hope that we'll meet again anyway. We can't wait.

p.p. Danny Bohrisch
Coordinator Guest Relation, Quality & Revenue

Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Det er tredje gangen vi bor på dette hotellet,veldig fornøyd med hotellet og betjening. Sentralt beliggende i Berlin med kort vei til det meste. Anbefales som ett topp sentrums hotell
Frokosten er veldig bra.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 476knutr
Danny_Lindner_Berlin, Leiter Gästebetreuung på Lindner Hotel Am Ku'damm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2018

Hey there 476knutr,

What a great review! Thank you so much for your visit and your loyalty to us. We are glad that you do enjoy your time in Berlin again and again. There is nothing better than getting praise like that. We hope to be able to welcome you many times more. We can't wait. :-)

p.p. Danny Bohrisch
Coordinator Guest Relation, Quality & Revenue

Anmeldt 12. november 2017

Dette hotellet har super beliggenhet rett på Ku’damm. Velgig hyggelig betjening som lot oss sjekke inn før kl 15.00, da rommet vårt var klart. Rent og fint moderne rom. Minibar med litt forskjellig utvalg til 3 euro. Ingen kaffe/te koker, men en kunne få kaffe fra automat i loungen til 2 euro. Nydelig frokost med godt utvalg av pålegg, brød egg i forskjellige varianter. Frokostblandinger og youghurter. Frokostbetjeningen var også hyggelig. Hotellet ligger sentralt til restauranter, puber og kollektiv transport. Stille og rolig området selv om det var på Ku’damm

Romtips: Second floor
Dato for oppholdet: november 2017
Takk, sirilf2016
Anmeldt 13. november 2016

Bra hotell, ligger veldig sentralt til i forhold til hva Berlin har å by på. Hyggelig betjening. Rent fint rom. Junior suite.Lite støy selv om hotellet ligger rett ved hovedgaten. Baren stengt for sesongen(november). Men det er nokk av dem rett ut av hotell. God frokost.

Romtips: oppgrader gjerne fra vanlig standard rom. Betydelig større rom og egen sittegruppe.
Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, frode264
N6191FSdavid_l, Manager på Lindner Hotel Am Ku'damm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2016

Dear Frode,
We are pleased to hear that you liked our hotel and the location. We would be delighted to welcome you back soon at the Lindner Hotel Am Ku’damm.
Jessica Schöndorf
Resident Manager

Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

God beliggenhet, gangavstand til kollektiv frafikk som u-og s-bahn.
Hotellet ligger midt på ku-damm i Berlin.
Romet var stortsett rent, men hele hotellet virker litt utslitt.
Frokosten var veldig god, og når du har glemt å spise berlin sin currywurst, kan du gjør det der :-)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, P4806YUannel
N6191FSdavid_l, Manager på Lindner Hotel Am Ku'damm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2016

Dear guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback.
We are very sorry that you had the Impression that the hotel is worn. We are constantly working on refurbishments and investments to refresh our product all the time. We are sure you will have a different experience next time with us.
Jessica Schöndorf
Executive Assistant Manager