Anmeldt 22. september 2016

Rommet var ikke tilrettelagt godt nok. Altfor lav seng, trangt bad og lavt toalett uten håndtak. Måtte ha med hjelper for å komme inn på hotellet. Hotellet var ikke behjelpelig i det hele tatt vi trengte høyere seng. Vi måtte låne en madrass fra en av de andre deltakerne og bære den til vårt rom.

Romtips: Hotellet fungerer ypperlig for funksjonsfriske med ekstrem fin beliggenhet
  • Opphold: september 2016, reiste med familie
Takk, GeirB178
Anmeldt 14. januar 2016 via mobile enheter

Kjempefint hotell! Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Veldig sentralt i nærheten av Checkpoint Charlie. 50 meter fra nærmeste U-Bahn (kochstraße).
Eneste minus jeg kan komme på er at når man dusjer blir hele badegulvet vått, ettersom de ikke hadde noen list rundt dusjen, kun dusjforheng.

Opphold: januar 2016, reiste som et par
Takk, Thomas W
Anmeldt 29. juli 2014

Vi var i Berlin for første gang og bodde på Angleterre. Hotellet var litt strengt og upersonlig men rolig og fredelig. Hjelpsom betjening, deilige senger og rom med effektiv aircondition. Et fint sted å bo dersom man ønsker aktiv dagtid og god nattesøvn. God frokost. Anbefales.

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
1  Takk, Victoria J
Anmeldt 12. mars 2014

Bodde her alene ei helg. Rommet var reint og senga var veldig god. Frokosten var grei, men ikke fantastisk. Dette var første gang jeg var i Berlin så jeg ble litt overasket over at det var utrolig lite med tilbud på kvelden i nærheten, veldig stille og kjedelig. På dagen derimot ligger det greit til med tanke på å komme seg hit og dit.

Det er gratis WiFi med 5/0.5 Mbps, helt greit. De har såkalt fitness-rom, men dette var stusslige greier. Dette er sikkert greit for unge familer som vil spare på utgiftene, men for de som vil oppleve litt av hva byen har å by på av liv vil jeg anbefale området som ligger rundt Oranienburger Strasse.

• Opphold: mars 2014, reiste alene
1  Takk, André Ø
Anmeldt 12. juni 2013

Veldig god beliggenhet ift U-bahn og lett å komme til og fra. Kort vei til Checkpoint Charlie og flere andreseverdigheter, museer, osv. Rolig atmosfære på hotellet, og rommene er bra. Pluss for god frokost.
Kan anbefales.

• Opphold: juli 2012, reiste som et par