“Fristelser på rad og rekke!”
Anmeldelse av Zeit fur Brot

Zeit fur Brot
Vurdert som nr. 2 av 83 Bakeri i Berlin
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Mitte
Anmeldt 28. februar 2017

Herlige smørbrød, musli med frukt, 100% juice av ulik sort, salater, boller, ulike sorter kaffe- u name it. Her er det mange fristelser plassert i et hyggelig lokale. Vi valgte å ta turen hit for å spise frokost, og det var sannelig fulltreff- anbefales! Søt eller sunn start på dagen- mulighetene er mange.

Takk, Julie K

Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Kommer inn i en nydelig café og bakerstemning. Rikt, ferskt og nydelig innhold av mat. Hadde de hatt ferskpresset juice og litt bedre kø kultur ville jeg gitt topp topp score, men det er kanskje litt av det som er café opplevelsen. Ok det var helt topp

Brød, oster og alt vi kjøpte smakte nydelig. Billigere og mye bedre enn hotell frokosten. Besøker svært gjerne igjen

Tøft å se gjennom vindu til baker magien mens vi spiste

Takk, Herr J
Anmeldt 18. august 2016 via mobile enheter

Dette er en litt uformell kafé med noen bord ute og godt med plasser inne. Lite kø og fikk sitteplass med en gang. Lokalet er ganske anonymt, og derfor litt vanskelig å få øye på. Det er et vindu mellom kafeen og bakeriet, slik at man kan se bakerne jobbe. Her lager de nydelige bakevarer av alle salg. Vi hadde den luftigste og mest velsmakende kanelbollen jeg noen gang har spist (2.60€)! Virkelig verdt et besøk!

At kaffen har toalett er et pluss, men at det var noen fluer i lokalet er et minus.

Takk, Ingebabar
Anmeldt 8. mars 2016 via mobile enheter

Vi hadde en deilig lunsj her etter mange timers byvandring. Nydelig mat og fantastisk service i et travelt bakeri. Glassvegg inn til kjøkkenet hvor bakerne lagde brød, boller og annet bakverk. Vel verdt å besøke Zeit fuer Brot, anbefales!

Takk, Reidun R
Anmeldt 2. august 2014

Kafé og bakeri sentralt beliggende og veldig nær flowers blanding house der vi bodde. Lukta av nybakt lokka oss inn til frokost.

Takk, Man_norway

Reisende som så på Zeit fur Brot, så også på

Har du vært i Zeit fur Brot? Del dine erfaringer!