“Bra fransk”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Charlottenburg-Wilmersdorf (bydel)
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Midt på Kurfürstendamm. Hyggelig betjening. Spiste østers og fisk. Godt fornøyd. Sjokolademousse til
dessert. Du kan betale med kort i motsetning til mange andre steder.

Takk, h_kono474

Anmeldt 8. mars 2017

Vi delte en forrett med pølse og skinker. Akkurat passe for to. Deretter bestilte vi en Tarte Flambe og en blåskjell med frites. God fransk vin til så ble kvelden veldig fin. Hyggelig betjening. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, BPBOslo
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Ja, den ligger på Kurfürstendamm, men det er faktisk en ganske god restaurant. Kjøttet var mørt og godt og fisken var ypperlig. Et veldig fint måltid for hele familien.

Litt trekk for treg service og nokså høy pris.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, krakelen
Anmeldt 23. oktober 2016

Dette er en fin fransk restaurant, som er verdt et besøk.
Vi var heldige å få bord her på en lørdag, da vi var på utkikk etter et sted å spise middag.
Vi fikk det beste bordet, synes vi, plassert ved vinduet. Servitøren var hyggelig og rask med å ta imot bestillingene. Vi valgte alle fisk som hovedrett, og den var nydelig. Til dessert valgte vi en sjokolademousse, perfekt balansert med smaker.
Prisene er greie, så her får man et godt måltid til en bra pris.
Lokalene er innbydende og man føler seg velkommen. De holder på med å utvide, så etter hvert blir nok lokalene større. Jeg håper de bevarer den fine atmosfæren.
Totalinntrykk er veldig bra. God service og god mat.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Morten_Storholm
Anmeldt 11. juli 2015

Vi var 3 stykker som hadde lunsj her søndag i juli 2015. Bra mat. Litt treg service inne i mellom, men mye folk og betjeningen jobbet iherdig.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Frank F

Reisende som så på Brasserie Le Paris, så også på

Har du vært i Brasserie Le Paris? Del dine erfaringer!