Bli belønnet med One Key
    kr 1 010
4.1 km fra Monbijou Hotel
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Et strålende hotell med svært sentral beliggenhet i Mitte. Lett og komme seg rundt, både til fots og via offentlig transport. Personalet var hyggelig og hjelpsom på alle vis. Rommet vi hadde lå i 4.etg og var ikke så stort, men det var sjarmerende. Hverken rom eller bad viste tegn på slitasje. Frokostbuffeten var super! Kan anbefales.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Monica Hopsdal C
Anmeldt 20. juli 2017

Hotellet er ikke langt unna mange severdigheter i Berlin og det til tross så var det som å komme inn i en annen verden. Betjeningen var svært høflig og behjelpelig. Frokosten var svært god og variert. Her var det noe for en hver. Rommene var store og luftige. Badene var fulle av gode såper og annet til kropp og velvære.
Eneste jeg savnet var et kjøleskap på rommet og en litt større parkering i kjelleren:)

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, badboni
Anmeldt 13. desember 2016 via mobile enheter

Koselig og sentralt hotell med hyggelig personale og god service. Litt små rom, men rent og pent. Gangavstand til restauranter, butikker og severdigheter. Minus for litt støy fra tog og trafikk. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, HeddaBedda
Anmeldt 18. oktober 2015 via mobile enheter

Anbefaler å oppgradere rommet, koster 40 euro pr natt, men standardrommene er veldig små.

Fin takterasse med litt utsikt.

God frokost, 14 euro pr pers hvis du ikke har det i romprisen.

Hyggelig hotellbar med morsomme drinker, vi smakte på Hunny Bunny og Brumble:)

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, 619anetted
Anmeldt 15. april 2015 via mobile enheter

Et helt supert hotel, sentralt plassert i Berlin Mitte. Rommene har ikke kjøleskap/minibar, men ellers utstyrt med alt man trenger. Gode baderomsprodukter, gode gardiner som stenger lyset ute og et bra ventilasjonsanlegg som er enkelt å justere til ønsket temperatur. Frokosten var over gjennomsnittet bra og hotellbaren var utrolig bra. Mye spennende å velge i og en dyktig bartender.. Alt i alt et godt valg jeg gjerne vender tilbake til.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, thomasfO5415UQ