“Nydelig risotto og god vin! ”
Anmeldelse av Ristorante A MANO

Ristorante A MANO
Vurdert som nr. 10 av 7 899 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter god rating. Nydelig sted og flotte lokaler. Bedre risotto enn vi fikk i Roma!! Meget oppmerksom servitør og smakfull mat og det beste selskapet!!! Anbefales!!!

Takk, charskristinef

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler og en morsom og meget serviceminded servitør. Vi hadde reservert bord på forhånd pr. Telefon men dette hadde de ikke fått med seg, men de snudde seg rundt og fixet bord til 5 i det allerede overfylte lokalet. Deilige kjøttretter, nydelig tunfisktartar og gode skalldyrsretter. Verdt et besøk.

1  Takk, eldbj_rgn
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Rangert som nr 3 i Berlin, synes ikke den fortjener topp 100. Tunfisk tartar kom rett fra kjøleskapet. Nesten uten smak. Kjedelig. Ikke noe jeg vil spise igjen. Fikensausen til lammefileten fantastisk god. Lammet ok, men kjedelig. Grønnsakene kjedelige. Pana cotta for mye smaker. Vin i glass var kjedelig, men fikk veldig gode viner. Bra mat, men ikke i forhold til pris og rating.

Takk, 58hansf
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

En rett var litt smakløs, ellers var resten av opplevelsen super. Delikat mat, flott lokale og god service. Ikke dyrt til å være en så gjennomført fin restaurantopplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, oivindbirknor
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Dro hit etter anbefaling på tripadvisor. Reserverte bord på forhånd, innså fort at dette var lurt ved ankomst. Veldig hyggelige servitører tok oss godt i mot,
Og de hadde mye kunnskap både om maten og vinen. Begge bestilte lam til hovedrett som var helt OK ikke noe mer eller mindre. Egentlig ganske kjedelig presentert hadde forventet veldig mye mer på et sted som dette. Desserten var derimot veldig mye bedre.

Prisene var ikke så ille så absolutt verdt turen men dra dit for en hyggelig aften med selskapet du drar med ikke for den eksepsjonelle maten

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 676mathildea

Reisende som så på Ristorante A MANO, så også på

Har du vært i Ristorante A MANO? Del dine erfaringer!