“En perle”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Anmeldt 16. november 2018

Etter selv å ha arbeidet i bransjen da jeg var yngre, så jeg tidlig at dette var en god restaurant med høy standard; allerede da jeg rundet hjørnet og så inn de store vinduene som avslørerte bord bekledd i et dobbelt sett, hvite duker.

Der inne ventet proffesjonell service av kun menn, kelnere som helt tydelig har en stolthet for sitt yrke der de med vittighet og sjarme for alle gjester har stenkontroll på det de leverer av både mat og service.

Det er en liten, intim restaurant, så de har ingen garderobe i restauranten, men tar heller med jakkene inn på et "bakrom". Til og med den jakken har de kontroll på; altså hvilken som er hvem sin, noe som er en uvurderlig ekstra service.

Nydelig mat og spennende viner. Gleder meg til jeg en vakker dag drar tilbake.

Takk, Monica F

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat, knallbra service. Betjening med snert,humor og likevel korrekt. Abefales!!!!!!!!!på det varmeste hvis du er i Berlin..

1  Takk, TA_user06262018
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi dro hit etter god rating. Nydelig sted og flotte lokaler. Bedre risotto enn vi fikk i Roma!! Meget oppmerksom servitør og smakfull mat og det beste selskapet!!! Anbefales!!!

Takk, charskristinef
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler og en morsom og meget serviceminded servitør. Vi hadde reservert bord på forhånd pr. Telefon men dette hadde de ikke fått med seg, men de snudde seg rundt og fixet bord til 5 i det allerede overfylte lokalet. Deilige kjøttretter, nydelig tunfisktartar og gode skalldyrsretter. Verdt et besøk.

1  Takk, eldbj_rgn
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Rangert som nr 3 i Berlin, synes ikke den fortjener topp 100. Tunfisk tartar kom rett fra kjøleskapet. Nesten uten smak. Kjedelig. Ikke noe jeg vil spise igjen. Fikensausen til lammefileten fantastisk god. Lammet ok, men kjedelig. Grønnsakene kjedelige. Pana cotta for mye smaker. Vin i glass var kjedelig, men fikk veldig gode viner. Bra mat, men ikke i forhold til pris og rating.

Takk, 58hansf

Reisende som så på Ristorante A MANO, så også på

Har du vært i Ristorante A MANO? Del dine erfaringer!