“Ristorante a Mano”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Anmeldt 24. juli 2020

Absolutt å anbefale 10 minutter å gå fra park inn radison alexanderplatz. Adresse:strausberger platz ristorante a mano. Du vil selv gi michelin stjerne etter å ha spist.

2  Takk, rijann2018

Anmeldt 31. desember 2019 via mobile enheter

Tilfeldig lunsjbesøk i romjula, fire personer uten bordreservasjon. Ypperlig service og vennlig, diskret oppmerksomhet gjennom hele besøket.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, sirigunns2016
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

En veldig fin, og intim restaurant med god atmosfære. Stort pluss for god service, og hyggelig personell som gjorde hele opplevelse enda bedre. Til forrett komponerte servitøren en rett etter våre ønsker, med diverse oster, grønnsaker, spinat og blekksprut. Vi hadde tagliatelle med kylling og sopp, og lammekoteletter med grønnsaker. Begge rettene falt i god smak. Servitøren anbefalte oss en rødvin som ikke sto på menyen, og denne var virkelig god. Servitørene gjorde alt de kunne for at vi følte oss godt ivaretatt. Kan virkelig anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Siljemargrethe
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og meget oppegående service. Koselig atmosfære med dyktige servitører.Menyen hadde en del retter som ikke stod på engelsk og gjorde det litt vanskeligere å velge.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, perh_kont
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Flott resturanten med nydelig atmosfære. Veldig bra service, vi fikk vente champagne mens vi ventet på bord, vi hadde ikke bestilt bord på forhånd . Stedet anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, NilsDyr

Reisende som så på Ristorante A MANO, så også på

Har du vært i Ristorante A MANO? Del dine erfaringer!