“Hårspenne og papir i maten”
Anmeldelse av Ribs & More

Ribs & More
Få mat levert
Vurdert som nr. 323 av 7 898 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Charlottenburg-Wilmersdorf (bydel)
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk hårspenne i maten (som kelneren beskyldte oss for å ha puttet der), i tillegg til papir i de to andre porsjonene. God vin da :)

1  Takk, 10adah

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Spiste en av de beste biffer jeg noengang har fått servert. Hyggelig betjening. Er du ute etter ett godt måltid og en trivelig opplevelse er dette stedet for deg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tor_ErikFlaa_Norway
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Oppmerksomme og hyggelige servitører, god mat og drikke. Koselig stemning og uteservering en varm kveld i juli...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, aos999
Anmeldt 21. juni 2018

Fikk det vi forventet. Rask servering for travle mennesker, hverken mer eller mindre. Dette er ikke et sted hvor man blir lenge for å hygge seg.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, BHO_13
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Må gi full score. Rask og god service, nydelig mat og bra pris. Spis her. Ikke noe å lure på. Her kommer du til å bli veldig fornøyd. Eneste man kan bemerke er at stolene er ikke all verden...

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, ToreD_13

Reisende som så på Ribs & More, så også på

Har du vært i Ribs & More? Del dine erfaringer!