18 personer ser på dette hotellet
Official Site
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Et veldig morsomt designhotell, med urbane detaljer. Midt i sentrum for de shoppingglade på Kudamm.

Hengekøyer i lobbyen, bakeri, vin, øl, nyydelig mat, rene rom, utsikt utover dyreparken (Tiergarten), ingen mas om man ønsker å ha det stille rundt seg.

Vi er veldig fornøyde, og kommer helt sikkert tilbake hit neste gang vi er i Berlin.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Expedition666675
25hours-Hotel-Team, Leiter Front Office på 25hours Hotel Bikini Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2017

Thank you for your feedback. We are very pleased you had a lovely time staying with us.
Hoping to welcoming you again soon.

Best regards
Carolin Front Office Manager

Anmeldt 1. mai 2016

Vi bodde her noen netter i november 2015. Når man kommer inn dørene og opp i resepsjonen er det som å komme inn i en annen verden. Hyggelige ansatte og utrolig gjennomført konsept. Virkelig å anbefale hvis du liker hoteller litt utenom det vanlige. Frokosten var veldig god, det samme var middag i restauranten i toppetasjen. Noen av rommene har også vindu mot zoologisk hage. Vårt rom hadde vindu ut mot trafikkert vei, men det var ikke noe problem. Merket ikke mye støy. Ville absolutt valgt dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, InaE744
Anmeldt 8. mars 2015 via mobile enheter

Fant hotellet via tripadvisor, og det stod virkelig til forventningene. Rent, pent, kult designhotell. Vi valgte rom mot Zoo, skikkelig kult med den utsikten, selv fra 6.etasje hvor vi hadde rom. Bra frokost i neni bar på toppen, fikk veldig NY-følelsen. Men dyrt. Baren og restauranten var full hver kveld denne helgen, og lange køer for å komme inn på den kule baren for "vanlige", mens hotellgjester kom inn. Gratis og enkel wifi, man kan låne iPad mot depositum. Perfekt område, dersom man liker shopping, Zoo og kule konsept-butikker og -restauranter. Litt langt unna sentrum av Berlin, men funket med taxi eller u-bahn 5 min unna. Tok ca 30 min til brNderburger Tor. Anbefaler dette hotellet! Ekstra pluss: deilig badekar midt i rommet! Og utsikten over zoo, så elefanter og giraffer! Deilig hengekøye foran vinduet, perfekt sted å ta morgen-kaffen.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Kariannest
Anmeldt 18. desember 2014

Et morsomt og veldig koselig design-hotell. Kule korridorer som bare er lyst opp med lysene fra romnumrene i taket. Store greie spesielle rom, vårt med utsikt over dyreparken hvor vi både kunne se og høre dyrene. Gode senger og et flott bad. Hotellet ligger veldig sentralt, kunne ikke funnet noe bedre sted å bo i Berlin. Hyggelig betjening, og det var rent over alt. Fra resepsjonen i 3. etasje kunne man gå rett ut til en isrink med utsikt. Der var også en liten koselig kaffebar. Da vi hadde sen avreise, fikk vi beholde rommet vårt noen timer ekstra uten tillegg i prisen. Det eneste minuset var prisen på frokosten (18,- Euro per pers). Frokosten var bra, men ikke verd det til den prisen. Men utsikten fra frokostsalen i 11. etasje var fantastisk. Rett utenfor hotellet finner man flere restauranger, butikker, kjøpesentre og et koselig julemarked. Vi kommer helt sikkert igjen!

Dato for oppholdet: desember 2014
3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 21. november 2014

Hadde rom med vindu mot zoologisk hage. Nydelig å se utover dette store parkområdet. Kunne høre enkelte av dyrene om vinduet sto åpent. Hengekøye på rommet (ikke alle rommene hadde det) foran vinduene. Annerledes og behagelig! Svært gode madrasser, forholdsvis harde. Synes ofte hotellsenger er klamme. Men ikke her. Hyggelig betjening! Både frokostsal, korridorer, resepsjon og rom var frie for kjedelig kontinentalt preg. Bare i 10. etg må besøkes! Skikkelig kult sted med mange besøkende som ikke er hotellgjester. Takterrasse utenfor baren. Frokosten hadde ikke det største utvalget, men variert, frisk og fristende.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Underveis
25hours-Hotel-Team, Manager på 25hours Hotel Bikini Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2014

Dear Underveis

We are delighted to hear that you had a pleasant stay and got the change to hear the Zoo animals in the morning from your Jungle room.

See you again soon.

Best wishes