Bli belønnet med One Key
5.0 km fra 25hours Hotel Bikini Berlin
Bar/lounge
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Et veldig morsomt designhotell, med urbane detaljer. Midt i sentrum for de shoppingglade på Kudamm.

Hengekøyer i lobbyen, bakeri, vin, øl, nyydelig mat, rene rom, utsikt utover dyreparken (Tiergarten), ingen mas om man ønsker å ha det stille rundt seg.

Vi er veldig fornøyde, og kommer helt sikkert tilbake hit neste gang vi er i Berlin.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Expedition666675
25hours-Hotel-Team, Leiter Front Office på 25hours Hotel Bikini Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2017

Thank you for your feedback. We are very pleased you had a lovely time staying with us.
Hoping to welcoming you again soon.

Best regards
Carolin Front Office Manager

Anmeldt 1. mai 2016

Vi bodde her noen netter i november 2015. Når man kommer inn dørene og opp i resepsjonen er det som å komme inn i en annen verden. Hyggelige ansatte og utrolig gjennomført konsept. Virkelig å anbefale hvis du liker hoteller litt utenom det vanlige. Frokosten var veldig god, det samme var middag i restauranten i toppetasjen. Noen av rommene har også vindu mot zoologisk hage. Vårt rom hadde vindu ut mot trafikkert vei, men det var ikke noe problem. Merket ikke mye støy. Ville absolutt valgt dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: november 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, InaE744
Anmeldt 8. mars 2015 via mobile enheter

Fant hotellet via tripadvisor, og det stod virkelig til forventningene. Rent, pent, kult designhotell. Vi valgte rom mot Zoo, skikkelig kult med den utsikten, selv fra 6.etasje hvor vi hadde rom. Bra frokost i neni bar på toppen, fikk veldig NY-følelsen. Men dyrt. Baren og restauranten var full hver kveld denne helgen, og lange køer for å komme inn på den kule baren for "vanlige", mens hotellgjester kom inn. Gratis og enkel wifi, man kan låne iPad mot depositum. Perfekt område, dersom man liker shopping, Zoo og kule konsept-butikker og -restauranter. Litt langt unna sentrum av Berlin, men funket med taxi eller u-bahn 5 min unna. Tok ca 30 min til brNderburger Tor. Anbefaler dette hotellet! Ekstra pluss: deilig badekar midt i rommet! Og utsikten over zoo, så elefanter og giraffer! Deilig hengekøye foran vinduet, perfekt sted å ta morgen-kaffen.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Kariannest
Anmeldt 21. november 2014

Hadde rom med vindu mot zoologisk hage. Nydelig å se utover dette store parkområdet. Kunne høre enkelte av dyrene om vinduet sto åpent. Hengekøye på rommet (ikke alle rommene hadde det) foran vinduene. Annerledes og behagelig! Svært gode madrasser, forholdsvis harde. Synes ofte hotellsenger er klamme. Men ikke her. Hyggelig betjening! Både frokostsal, korridorer, resepsjon og rom var frie for kjedelig kontinentalt preg. Bare i 10. etg må besøkes! Skikkelig kult sted med mange besøkende som ikke er hotellgjester. Takterrasse utenfor baren. Frokosten hadde ikke det største utvalget, men variert, frisk og fristende.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Underveis
25hours-Hotel-Team, Manager på 25hours Hotel Bikini Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2014

Dear Underveis

We are delighted to hear that you had a pleasant stay and got the change to hear the Zoo animals in the morning from your Jungle room.

See you again soon.

Best wishes
Michael Wünsch
General Manager
25hours Hotel Bikini Berlin

Anmeldt 1. oktober 2014

Nytt flott hotell,du blir møtt med et smil.Flott utsikt.Baren må oppleves ligger i 10 et.Ligger veldig sentralt. God frokost.Rommene er spesielle men morsomme. Sykkel henger på veggen på rommet.ingen lyd fra andre rom eller fra gangen.Rommet jeg fikk har badekar rett ved siden av sengen,tøft!! Dette hotellet kan absolutt anbefales.Glem ikke å besøke den irske pub, rett over gaten i europasenteret.

Romtips: Rom fra 4 et. og oppover er å foretrekke.
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, frodegul67