13 personer ser på dette hotellet
Melia.com
Trip.comUSD 151
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Kort vei til tog, u-bane og s- bane. Reint og fint. Koselig pub. Godt utgangspunkt for alle severdigheter. Dyr frokost, så valgte å spise ute på bakeri, kjøpte også med oss frokost til rommet. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, livbodil
Anmeldt 12. juni 2018

Vi valgte Melia Berlin ut fra beliggenhet og pris. Fikk god pris direkte på hotellets bookingside, og så at det lå rett ved tog og undergrunn. Hadde rom med utsikt til elven, benyttet flittig både tog og trikk og kom lett rundt i byen. Det er også gangavstand til det meste om man er normalt sprek til bens.
Stort og rolig rom, god frokost, et bra sted for oss som ikke var kjent i byen fra før.

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
2  Takk, Iise52
Anmeldt 2. mai 2018

Greitt og stort hotel nær transportlinjer. Gode senger og sengtøy. Vennlig personale. Dyr frokost pga cava ? Savner raskere wi-fi og tøfler. Du kan kun bruke 2 mobiler eller nettkrevende utstyr pr værelse.

Romtips: Ønsker vannkoker og kaffe pluss slippers. Wi-fi må foebedres.
Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, tovesh
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Langhelg på Melia hotell, det var veldig bra. Innsjekking gikk raskt, rom i 7 etasje, inn mot gårdsrom, stille og rolig. Stort rom med TV, minibar, stor gode senger og et stort bad.
Frokosten var bra med godt utvalg. Tapas restaurant med live musikk på torsdag. Koste oss masse. Har også bar men der var det lite mennesker. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, MonaJ519
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Stort og fint rom. Meget gode senger. Badet også bra, men foretrekker dusjkabin fremfor badekar. Vanskelig å laste ned dagens aviser. Beliggenheten super for et helgebesøk. Betjeningen høflig og forekommende.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Thor P