“Obligatorisk sted for ettertanke”
Anmeldelse av The Holocaust Memorial

The Holocaust Memorial
Bestill på forhånd
USD 271,03*
og oppover
Luksus Berlin: Stretch-Limousine Tour med et...
Vurdert som nr. 5 av 962 ting å gjøre i Berlin
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Nei
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 6. oktober 2017

Fantastisk monument over menneskers ondskap mot mennesker. Besøk det tidlig om morgenen, før byens larm forstyrrer. Utover dagen er det gjerne fullt av skoleklasser som hopper og danser omkring, noe som kan ødelegge den tiltenkte stemningen.

Takk, Stig H

Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Denne står for en viktig og stor del av nyere europeisk historie! Dette er ein veldig sterk opplevelse, ivertfall hvis du er historie bevisst!

Takk, Elma D
Anmeldt 27. september 2017

Jeg tenkte i utgangspunktet at dette var et "tragisk" sted , monumentet tatt i betraktning. Det var det ikke. Et veldig spennende monument for noen av de mest tragiske hendelsene i nyere historie.

Takk, Carsten T
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Var hos min bror og kjæreste og min mor. Vi opplevde mye i Berlin ette et besøk i reichtags bygningen. Monumentet var flott, tankevekkende å gå igjennom. Unikt monument.

Takk, Anne L
Les flere anmeldelser
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Et massivt monument satt sammen av store blokker. Lager en labyrint av ganger. Gøy for store og små.

Takk, Ralianha H

Reisende som så på The Holocaust Memorial, så også på

Har du vært i The Holocaust Memorial? Del dine erfaringer!