“Flott men «kjedelig»”

The Holocaust Memorial
Bestill på forhånd
USD 269,57*
og oppover
Luksus Berlin: Stretch-Limousine Tour med et...
Vurdert som nr. 5 av 962 ting å gjøre i Berlin
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Nei
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Flott minnesmerke som anbefales å se. Det er historisk og greit å få med seg.
I lengden blir det «litt» kjedelig med tanke på at de kunne lagd litt mer info rundt plassen, men anbefaler å gå innom

Takk, René Leonidas S

Anmeldt 9. november 2017

Denne kommer jeg til å besøke igjen vis jeg er i Berlin. Både informatiovt og morsom. Et bra laget monument. Her tar du gøyale bilder og kan i ro og mak få rundt og kikke

Takk, urgent78
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Fint sted med veldig veldig mange «klosser». Hva de egentlig skal symbolisere var det ikke så lett å forstå, men stedet ga virkelig inntrykk allikevel.

Takk, Bjørnar S
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Et spesielt sted. Et spesielt minnesmerke. Setter en del tanker i sving når man går i gangene mellom alle byggeklossene. De er alle ulike i størrelse, dog strukturelt ordnet. Underlaget er også ujevnt. Man føler en viss struktur når man går der, men også usikkerhet. Vet aldri hva som møter deg rundt neste hjørne.
Kan være litt stort og skremmende ved de største blokkene og det er mulig å komme bort fra hverandre. Best når det er få mennesker der.
La tankene vandre og tenk over hvorfor det er der. Sterkt.
Dessverre var besøkssenteret under stengt når vi var der. Det er mulig å lese/se sterke historier der.

Takk, Gullord
Les flere anmeldelser
Anmeldt 6. oktober 2017

Fantastisk monument over menneskers ondskap mot mennesker. Besøk det tidlig om morgenen, før byens larm forstyrrer. Utover dagen er det gjerne fullt av skoleklasser som hopper og danser omkring, noe som kan ødelegge den tiltenkte stemningen.

Takk, Stig H

Reisende som så på The Holocaust Memorial, så også på

Har du vært i The Holocaust Memorial? Del dine erfaringer!