Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 28.02.2023
Hop On Hop Off - Sightseeing Open Top Buss på 2 ruter i Berlin med Stromma

Bestill på forhånd
fra
USD 29,85
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve DDR Museum på
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Selve museet var greit å få med seg, men det var ikke akkurat en billettpris som stod i stil med innholdet.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Informativt lite museum som absolutt kan anbefales. En får et godt innblikk i hverdagen til befolkningen i øst-Berlin under Sovjetunionen. En bør komme tidlig eller senere på dagen for å unngå kø og store folkemengder.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Nadia T
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Spennende utstilling. Ikke særlig stor, men grei. Interessante ting å se og oppleve. . Hadde med paraplytrille, måtte bæres litt opp og ned trapper, men på selve museumsområdet gikk det fint. Pene toaletter.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, vicmold_bass
Anmeldt 5. juni 2018

Jeg er såpass gammel så jeg husker jo at det var mye snakk om DDR, samfunn som få visste så mye om annet enn at de var utrolig flinke i sport og var bestevenner med Sovjetunionen. Her fikk jeg se hvordan befolkningen levde, hva de var interessert i, om hvordan barnehagene var, skolene var, hva slags musikk de likte, veldig mye om Trabant og hvor lang ventetid det var å få kjøpt Trabant og hvor mye problemer det var med Trabant, lønninger, ferier etc. Kjempeinteressant og litt skremmende å se hvordan alle ble overvåket og hvordan makteliten levde et helt annet liv enn den vanlige befolkningen. Anbefaler sterkt et besøk!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi sto i kø nærmere en time for å komme inn. Når vi endelig var inne, var det så mange mennesker der at det var vanskelig å få sett det vi ville se. For all del, det var mye interessant å se, og vi fikk med oss noe. Vi kunne tenkt oss å prøve å "kjøre" Trabanten, men måtte gi opp pga trengsel. Mulig vi var der på feil tidspunkt.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Gutis