Ulike måter å oppleve Insider Tour på
Anmeldt 22. juli 2017

En tur utenom alle turistfellene, men her kan du virkelig lære om ulike sider ved Berlin. Hvlike områder tiltrakk seg unge, hippe personer og mennesker med sans for det alternativet? Hva skjedde da med disse områdene etter hvert som områdene ble mere "mainstream" og prisene steg. Hvor flyttet da de alternative seg? Vår meget dyktige og kunnskapsrike guide Maria tok oss med fra Mitte, via Prenslauer Berg, Friedrichschain til Kreuzberg. Turen anbefales på det sterkeste for alle som er interessert i Berlins kulturelle historie og utvikling.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, niljost
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Vi ble med vår guide Randall på en Famous Insider Walk for å oppleve Berlins høydepunkter, og ble ikke skuffet! Randall hadde mye kunnskap å dele med oss, og vi fikk se flere nye steder i denne historiske byen. Det eneste vi har å utsette på turen, var at pausen ble lagt til en helt alminnelig kafé som man kan finne hvor som helst. Det hadde vært mer gøy å besøke en biergarten!

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, christinev674
Anmeldt 28. januar 2017 via mobile enheter

Ronan (guiden) gjorde virkelig dagen våres! Utrolig faglig dyktig, hadde godt humør og ga gode svar på alt vi lurte på. Takk for en uforglemmelig dag i Sachsenhausen.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, StineA178
Anmeldt 29. november 2016

4 timers" Insider tour Berlin" med Phil som guide var ypperlig. Hans gode historiske kunnskaper kombinert med en humoristisk "snert" gjorde dette til en svært lærerik tur. Selv om det var mye kunnskap på kort tid var det lett å følge med på grunn av Phils kommunikasjonsevne.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, 468gina
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Vi hadde guiden Phil fra Irland. Han snakket veldig fort, men det ble vi vant til. Veldig kunnskapsrik og entusiastisk. Anbefaler å starte turen i øst Berlin, det er også møtested i vest (da må du ha togbillett), men det er i øst at turen starter. Vi hadde turen som gikk innom de viktigste punktene i Berlin, hovedsakelig på østsiden. Verdt pengene. €14.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, CathrineMolde_Norge
Anmeldt 17. september 2016 via mobile enheter

Cesar var en kunnskapsrik guide som fikk alle engasjerte.

Ring Cesar om dere vil ha en uforglemmelig reise gjennom Sachsenhausen konsentrasjonsleir forferdelige historie.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Trek670479