3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 03.08.21
CheapTicketsUSD 111
Lol.travelUSD 133
Anmeldt 23. oktober 2018

Veldig greit hotell, sentral beliggenhet, god mat og fint rom. Hyggelig betjening både i resepsjonen og matsalen. Minus for at kaffemaskinen i baren var i ustand. Det var også litt støy fra gata utenfor.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Aud G
Anmeldt 26. juni 2018

Rommet var ganske romslig, lobby og restaurant virket ikke overfylt selv med ganske mange gjester. God frokost, vennlig betjening. Kunne nok vært pusset opp, men helt ok standard. Hjelpsom personale i resepsjonen. Tilbød oppbevaring av bagasje i eget rom, føltes trygt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Inge J
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er en av de sentrale hotellene i Berlin. Man får helt grei standard ,selv om deler av hotellet trenger oppussing , Frokost er rikelig og bra. På TV også noen engelske kanaler.Allikevel ingenting som var ekstraordinært

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 316tiinar
Anmeldt 23. mai 2017

Da vi kom til hotellet, hadde vi fått feil rom. Vi hadde fått et mindre rom enn vi hadde betalt for. Heldigvis hadde jeg med meg papirer på dette. Måtte diskutere litt med den ene ansatte, men fikk tilslutt det rommet vi hadde betalt for.

Det som var negativt var balkongen, det ble skrevet at det skulle være med balkong. Det første rommet vi fikk var ikke med dette, som vi skulle ha (+ at det var mindre) men det andre rommet vi fikk skulle det være med balkong. Disse såkalte balkongnene, kunne du ikke gå ut på.
Du kunne bare åpne vindu, og der var det en stor kant, men vi kunne ikke bruke disse :/ Det ble vi litt skuffet over.

De var hjelpsomme mtp busser, hva vi kunne se på og prisene ( hvilken som var billigst)

Det ligger veldig sentralt til og turistbussen gikk rett ved hotellet. De fleste steder kunne du gå til ( når det er pent vær) vi kom midt i snøværet i april, men unngikk det verste av uværet heldigvis :)

Alt i alt hadde vi en fin opplevelse på hotellet, og skal vi til Berlin igjen, kan det hende vi tar dette hotellet igjen også :)

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Nemimi
HotelBerlinBerlin, Coordinator på Hotel Berlin, Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Hei Nemimi,
takk for at du reservere rom på Hotel Berlin, Berlin og at du tok deg tid for god og detaljert vurdering.
Fordi vi bryr oss om tilfredsstillelse av våre gjester svært viktige, er vi glade for at du har da fortsatt ganske komfortabel du med oss. Vi beklager imidlertid at dette ikke fungerte med en gang, fordi selvfølgelig våre gjester booket rom for. Likevel er det gledelig at dine bekymringer kan løses, og du var fornøyd.
Vi ønsker deg velkommen igjen når som helst i vårt hotell og forbli inntil da hilsen
Hendrikje

Anmeldt 25. desember 2016 via mobile enheter

Vi hadde et kjempe fint opphold, kan ikke sette fingeren på noe. Fint hotell, hyggelig personal og god mat. Kommer gjerne til bake. Berlin var en NYDELIG by og kan anbefales på det sterkeste i juletider.

Monica

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Monica B
HotelBerlinBerlin, Business Development Coordinator på Hotel Berlin, Berlin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2017

Elsker Monica B,
Takk for flott anmeldelse på Tripadvisor .
Det er hyggelig å lese at du følte seg komfortabel med oss og vi kan være det perfekte utgangspunkt for en tur til Berlin.
Vi ville derfor være glade for å ønske deg en mer tid på hotellet.
Med vennlig hilsen,
Stefanie