“Avsluttet jentetur her :)”

Madami - Mom's Vietnamese Kitchen
Vurdert som nr. 81 av 7 811 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Avsluttet en kjempefin jentetur her. Vi bestilte 3 retters m1 med vin til. Veldig positivt overrasket. Maten ble servert fort og var fantastisk. Jeg tror jeg aldri har fått bedre crispy duck. Vi betalte 650 kroner for begge to. Absolutt valuta for pengene!! Og en perfekt avslutning på tur!

Takk, 615marie

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Tror kanskje denne restauranten finnes flere steder i Berlin.
Vi spiste på Rankestraße 2, 10789 Berlin, Tyskland.

Flott sted, bra service, god og mye mat for en billig penge!

Kommer gjerne igjen, anbefaler!

Dato for besøk: august 2018
Takk, nettepaatrip
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt nr 55 og den skuffet ikke. Store porsjoner og nydelig smak. Topp kvalitet på mat. Lokalene var litt mørke, men beliggenheten god.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Berape
Anmeldt 18. mars 2018

Hyggelig atmosfære med god mat. Rask servering og hyggelig vertskap. Jeg fikk anbefalt en pho-suppe av servitrisen, og ble ikke skuffet!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Gustav Haugen K
Anmeldt 12. februar 2018

God vietnamesisk mat til fornuftige priser. Vi bestilte en rett for to personer med forskjellige typer mat.
Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Rogalending698

Reisende som så på Madami - Mom's Vietnamese Kitchen, så også på

Har du vært i Madami - Mom's Vietnamese Kitchen? Del dine erfaringer!