“Utsøkt mat og topp service”
Anmeldelse av Lorenz Adlon Esszimmer

Lorenz Adlon Esszimmer
Vurdert som nr. 42 av 7 908 Restauranter i Berlin
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 7. februar 2019

Vi var der for å feire en rund dag. Bestilte en 8 retters meny med vinpakke. Fikk 12 retter som alle smakte utmerket og vel så det. En smaksopplevelse av de sjeldne på alle retter og vinene som ble servert til rettene var avbalanserte og smakte fortreffelig. Servicen fra personalet var upåklagelig. Maten og drikke ble presentert på en utmerket måte. Et minne for livet og det var regningen også.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Jørn Bjarte N
HotelAdlonKempinski, Manager på Lorenz Adlon Esszimmer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2019

Dear Jørn Bjarte N,
thank you very much for this wonderful review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! We will forward your feedback to our team.
We hope to see you again soon and remain with best wishes,

Hendrik Otto
Chef

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Spiste en 6 retters middag med vinpakke.
Fantastisk komponert mat med utsøkte smaker. Vinene satt godt til de enkelte rettene. Servitørene var hyggelige og serverte maten i et behagelig tempo. Maten og vinen ble presentert korrekt med smil og hyggelige kommentarer.
Prisen 300 euro pr. person
Fantastisk mat og service, men er det vært prisen ?

Dato for besøk: mai 2018
Takk, mortenr66
Anmeldt 28. januar 2017

Intim atmosfære. Få bord. Ubeskrivelig service. Fantastisk mat og drikke. Utsikt over Brandenburger Tor .

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Dreamer051214
HotelAdlonKempinski, Director F&B på Lorenz Adlon Esszimmer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2017

Dear esteemed guest,

thank you very much for sharing your dining experience at the Lorenz Adlon Esszimmer on TripAdvisor.

I am very happy to read that your enjoyed your evening to the fullest. The food of Chef Hendrik Otto certainly belongs to the best in Germany and we are happy that we have with you another satisfied guest and new fan.

We are looking forward to welcoming you soon again.

With best regards,

Sebastian Müller
Director F&B

Anmeldt 18. desember 2015

Vi bestilte en femretters tastingmeny, men egentlig fikk vi vel minst 8 smaker! Alt var godt. Vi bestilte også vinpakke som var paret for å passe til den maten som ble servert. Dyrt., men verd hver krone! Topp service og oppmerksomhet hele kvelden!

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Tore562
Anmeldt 7. juni 2015 via mobile enheter

Ett fantastisk vakkert hotell med utrolig god service.
Restauranten er ett nydelig lite lokale, vi satt i reservert avlukke.
Maten var fra en annen verden. Det var en kulinarisk opplevelse som ingen annen. Servicen var eksemplarisk og kunnskapen var utrolig. Fantastisk vin, godt paret med maten og de forskjellige rettene. De 10 rettene vi fikk, var mer 20 retter da du får småretter mellom de 10. Så ikke vær redd, du triller derifra ;) ANBEFALES

Dato for besøk: april 2015
Takk, Nadine S

Reisende som så på Lorenz Adlon Esszimmer, så også på

Har du vært i Lorenz Adlon Esszimmer? Del dine erfaringer!