“Kjempegodt!!”

Indisches Restaurant Maharadscha
Bestill på internett
Vurdert som nr. 62 av 10 095 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Omgivelser: Schöneberg
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Deilig mat! Passe sterkt, smakfullt og nok mat! Hyggelig service var det også. Vi var tre og prøvde både and, kylling og lam. Alt smakte godt! Anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, kristinw608

Anmeldt 1. april 2019 via mobile enheter

Hadde egentlig booket ett annet sted for middag denne dagen. Men siden det blåste så kraftig ute så gikk vi inn på første og beste restaurant vi fant.
Maten var helt magisk!! Vi hadde samosa og pakora til forrett som smakte helt himmelsk. Til hovedrett bestilte vi tikka masala med en perfekt kremet saus, og nan brød som var noe av det beste vi har spist. Anbefaler denne lille perlen på det sterkeste til alle som elsker indisk mat. Superhyggelig betjening, og rask levering av maten. Skal helt klart tilbake neste gang vi er i Berlin.

Dato for besøk: april 2019
Takk, eskils84
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde begge Chicken Tikka Masala med hvitløks-nanbrød til, smakte helt nydelig! Deilig mat til gode priser. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 925jarles
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Dårlig mat. Glemte å servere nan-brød som var inkludert. Brød kom etter 10 min. Svak service. Kylling-kjøttet ikke mørt, men veldig tørt. Halvspist mat ble hentet av servitør uten noen kommentarer.

Takk, 33oddsverrea
Anmeldt 29. oktober 2017 via mobile enheter

Vi fikk god hjelp til å finne glutenfrie retter. Da vi søkte etter restauranter med glutenfrie alternativer fant vi denne plassen. Dro innom for å booke bord og fikk god hjelp. Deilig mat og tydeligvis populært sted.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 735anderse

Reisende som så på Indisches Restaurant Maharadscha, så også på

Berlin, Tyskland

Har du vært i Indisches Restaurant Maharadscha? Del dine erfaringer!