“Dette ble i største laget ”
Anmeldelse av Mall of Berlin

Mall of Berlin
Vurdert som nr. 104 av 990 ting å gjøre i Berlin
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Digert kjøpesenter med en hel haug butikker og spisesteder. Du skal være ganske ivrig shopper for ikke å bli raskt utslitt her. Positivt med mange behagelige hvilebenker og sofaer for oss mannfolk. Svært foodcourt som har et høyt støynivå.

Takk, TomHarald

Anmeldt 7. desember 2017

Selve senteret er en flott opplevelse. Det er stort og pent. Egen etasje til julepynt da vi var der i desember, dette var kjempeflott!! Det er masse spennende mat, bakverk, drikke o.l i 6.etasje. Utfordringen er prisene, da det er veldig mye merkebutikker og prisene er deretter.

Takk, Elisabeth S
Anmeldt 19. november 2017

Et must når du er i berlin hadde jeg blitt fortalt. Ble så utrolig skuffet. Bare eksklusive og svindyre butikker. Hadde en liten H&M og en liten C&A med inngang fra midtområdet, men disse hadde veldig dårlig utvalg. En gedigen nedtur som ikke kommer til å gjentas.

Takk, Bodil T
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Det var greit å se stedet men falt ikke i smak med tanke på at Berlin har så mye mer å tilby enn enda et kjøpesenter med merke butikker. Følte det manglet personlighet, men greit å ha sett Det!

Takk, Atousa R
Les flere anmeldelser
Anmeldt 13. november 2017

Her er det mange butikker i ulike kategorier, så her fikk vi shoppet fra oss:) Hvis du blir sulten er det bare å gå opp i 3.etg, her er det en stor foodcourt med stort utvalg.

Takk, K_Norge

Reisende som så på Mall of Berlin, så også på

Har du vært i Mall of Berlin? Del dine erfaringer!