Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Mall of Berlin på
Anmeldt 30. desember 2018

Flott og stort kjøpesenter i Berlin, menge butikker, anbefaler å gå innom "mat basaren" mange restauranter, noe for enhver smak.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Wanderer403447
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Stort kjøpesenter med variert og spennende utvalg av butikker. Bra foodcourt med mye forskjellig utvalg av spisesteder.

Takk, MiMi2905
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Dette shoppingsenteret var altfor stort for meg. Senteret er veldig flott, med en "eastside" og en "westside" med en overbygget del i mellom. Mye mennesker og mye støy. Mange av butikkene er dyre merkebutikker, og prisene er deretter.

Takk, Gutis
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Digert kjøpesenter med en hel haug butikker og spisesteder. Du skal være ganske ivrig shopper for ikke å bli raskt utslitt her. Positivt med mange behagelige hvilebenker og sofaer for oss mannfolk. Svært foodcourt som har et høyt støynivå.

Takk, TomHarald
Anmeldt 7. desember 2017

Selve senteret er en flott opplevelse. Det er stort og pent. Egen etasje til julepynt da vi var der i desember, dette var kjempeflott!! Det er masse spennende mat, bakverk, drikke o.l i 6.etasje. Utfordringen er prisene, da det er veldig mye merkebutikker og prisene er deretter.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, elisabethsT5231JO