TripAdvisor

2 934 anmeldelser
Oppdag Potsdam
263 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Mine forventninger ble ikke innfridd, kanskje var de for høye pga tidligere gode erfaringer med turer fra dette selskapet. Programmet så at dette var en 6 timers tur, men knappe 3 timer var alt. Vår guide Daniel var en dyktig guide og kunne sitt fag.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, niljost
LarsBeineke, Inhaber på Original Berlin Walks, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2019

Dear Niljost,

thank you for your review and sorry to hear you were not as satisfied with our Street Art Tour as you were with our other Tours.

The Street Art Tour is a 3 hour Tour not a 6 hour one. I know that there is a flyer saying 6 but that is a printing mistake and on all other booking engines the Tour is marked down as a 3 hour Tour.

This tour is highly rated on all booking engines and already won an award already so if the only reason for the 3 Star review is the 3/6 hour time issue, I totally understand your rating and only can apologize

Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Vi vil varmt anbefale denne guida turen med Lynsey. Vi var aldri i tvil om at denne dama hadde greie på kva ho snakka om!

Takk, iaamaas
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Søndag 12.august gikk vi på vandretur «Tredje Riket Berlin». Vår guide Cesar var super, kunnskapsrik og veldig hyggelig. Det var en flott måte å bli kjent med Berlin og byens lange og spennende historie.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Nina W
Anmeldt 28. juli 2018

Weekendtur til Berlin. Valgte en byvandring for å få innføring i Berlins historie og angrer ikke på det. Vår guide Kyle fra USA/UK var perfekt. Hun hadde god kunnskap og noen egne perspektiver som gjorde denne 1/2 dags turen til en god opplevelse. Turen gav oss et godt utgangspunkt (anbefalinger) for å utforske Berlin videre. Mange gode tips om hva til å besøke og hva til å unngå.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, eholmstrom
Anmeldt 6. januar 2016

Vi deltok på guidet tur til Sachsenhausen consentrationcamp memorial. Om man er interessert er dette virkelig verdt en tur! Guiden vår het Torben og var utrolig engasjert og dedikert i jobben sin. Det var bare å møte opp på et "meeting point", (det er et i øst og et i vest i byen) og man trengte ikke å ha bestilt noe på forhånd. Deretter fulgte han gruppen på tog- og spaserturen fra togstasjonen til selve leiren. Det var svært kaldt den dagen, noe guiden tok hensyn til ved å legge så mye som mulig av opplegget innendørs. Det var et gjennomført opplegg fra start til slutt, der vi ble godt ivaretatt og fikk mye informasjon. Det var svært lærerikt, og vi fikk sterke inntrykk. Vi anbefaler virkelig denne turen og guiden Torben! Opplegget er en dagstur på ca 6 timer inkludert togturen. Husk å ha med mat og gode sko. Man er ute stort sett hele dagen, så kle deg etter været.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, Guro M