“Sjarmerende og stemningsfylt ”
Anmeldelse av House of Small Wonder

House of Small Wonder
Vurdert som nr. 176 av 7 913 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Japansk
Omgivelser: Mitte (bydel)
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestille ikke bord på forhånd men det var ikke noe problem når de har en vente cafe/bar. Stemningsfulle lokaler og god mat. Hyggelig service! Kun cash:)

Takk, Hege L

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Koselig interiør og fin atmosfære. Veldig god frokost. Litt ventetid for å få bord, men det var verdt det. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, MiMi2905
Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Koselig og fint lokale. Maten var okei, mye spennende å velge mellom. Men du må betale med kontanter og de ville betaling samlet. Det var veldig kronglete

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 705sofies
Anmeldt 28. januar 2018

Lokalet er veldig koselig; ligger i 2.etasje. Maten var smakløs; lite krydder og "rare" kombinasjoner. Kommer gjerne tilbake, men da bare for drikke. Hyggelige og imøtekommende servitører.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, AnnetteB638
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Kommer til stedet, og ser lang kø. Man skriver seg på en liste hos en hyggelig ansatt, og kan rusle litt rundt i området mens man venter på bord i 20 - 30min.

Veldig hyggelig lokale, og betjening. Får raskt mat og drikke, som faller i smak. Kjøpte to punsj drinker, og en irish cappuccino, der drinkene var god og syrlig, mens cappuccinoen var litt søt.

Vi bestilte en taco rett og en yoghurt muffins egg- bendetict typ rett. Begge falt i smak hos oss, min favoritt var egg retten. Rikelig med mat på begge to.

Veldig hyggelig sted!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, dore l

Reisende som så på House of Small Wonder, så også på

Har du vært i House of Small Wonder? Del dine erfaringer!