“God mat og flott service”
Anmeldelse av Charlotte & Fritz

God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Hadde en nydelig 6-retter med vinpakke tilpasset måltidene.
Kjempegod mat og veldig bra service.
Nydelige lokaler.

Anbefales!

Takk, josteinsalte

Anmeldt 3. januar 2016

Vi spiste middag her på Nyttårsaften 2015! Nydelig 6 retters middag med topp service!
Alle frokostene ble også inntatt her. Samme gode maten og servicen!

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Petter S
Anmeldt 2. desember 2014 via mobile enheter

Tok en 5 retters og fikk to retter ekstra:)
Og alle retter er strålende gastronomisk -
og undere estetisk -
men man bør unne seg tid - dette må være slow-food!

Dato for besøk: desember 2014
Takk, Olav-Hi
Anmeldt 1. april 2014

Vi hadde store forventninger da vi besøkte denne restauranten som har hatt to stjerner i guide Michelin i mange år. Lokalet og servicen var upåklagelig, og vi bestilte en tre retters meny bestående i hovedsak av fisk. Vi fikk de såkalte apetitt vekkerne som bidro til ikke å vekke de største smaksopplevelsene. Forrettene var sånn helt ordinære, mens hovedretten skatevinger var alt for salt, noe vi klaget på, og som kompensasjon fikk vi gratis kaffe. Desserten var god.
Alt i alt så har vi vært på restauranter uten noen stjerner som har oppvist bedre kvalitet på maten.
Prislappen var det eneste som vitnet om en såkalt stjernerestaurant.

Dato for besøk: mars 2014
Takk, egilsen
Anmeldt 26. august 2013

Klassisk indrettet, klassiske retter, med tjekket service og dejlige lokal vinmenu til frokosten. God pris på ca. 100€ per person inkl. vin.

Dato for besøk: august 2013
Takk, CS484

Reisende som så på Charlotte & Fritz, så også på

Har du vært i Charlotte & Fritz? Del dine erfaringer!