“Fantastisk service og godt kjøtt!”
Anmeldelse av Beef Grill Club by Hasir

Beef Grill Club by Hasir
Vurdert som nr. 478 av 7 898 Restauranter i Berlin
Kjøkken: Steakhouse
Omgivelser: Mitte (bydel)
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 7. desember 2018

Her har de fantastisk service. Her fikk vi se de yte det ypperste, kanskje også fordi vi var innom på et tidspunkt det var ellers lite folk der. Fikk god hjelp til å velge ut hvilket kjøtt som passet for min smak. Det var et fantastisk måltid, kort sagt. Hyggelig atmosfære, følte det var en flott plass. Fikk en fantastisk dessert, der de serverer med kokende sjokolade over desserten, også åpner sjokoladekulen seg. Spiste så mye at jeg kastet litt opp på slutten. Fikk senere beskjed fra kjæresten at det var på denne restauranten han hadde tenkt å fri. Ringen lå i desserten, men forsvant når den kokende sjokoladen ble helt over. Anbefaler denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 959mariaw

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 10 venner som vare ute og spiste. Lokalet var fint og restauranten ligger i mellomsiktet + mtp. Pris og kvalitet. Forrett var god. Det gikk en time mellom forrett og middag, noe jeg personlig mener er for lenge. Hovedrett ble ikke servert samtidig. Flere som skulle ha mediun rare fikk well done. Pluss for at de erkjente feilen og umiddelbart tok tilbake hovedretten for berørte. Videre ble to servert feil. Kelner beklaget og vi fikk en flaske på huset for bryderiet. Det hele ble ingen spesiell god opplevelse, men de får pluss poeng for at de selv uoppfordret beklagetå. Antagelig bedre om man ikke er så mange til bords. Personlig prøver jeg nok et annet sted neste gang jeg er i Berlin.

Takk, sebwiese
HasirGastronomie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit på Beef Grill Club by Hasir, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Dear Vacation485724,

thank you very much for your feedback. We truly value that you took the time to share with us your experience at Beef Grill Club.

We regret, that your experience did not meet your expectations. At Beef Grill Club we offer the finest dry-aged meat in an elegant setting. Hereby we would like to take this opportunity to apologize - please rest assured that your feedback has been passed on to the management of Beef Grill Club.

We would still look forward to welcoming you again and showcase you the true Beef Grill Club hospitality.

Sincerely,

The Beef Grill Club Team

Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Kanon god biff :)
Forholdsvis dyr plass og personalet glemte oss ut, så vi ble sittende lenge og vente på servering.
Totalt sett ett hyggelig besøk.

Dato for besøk: november 2017
Takk, gozzi343
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Spiste 3-retter med anbefalt vin. Maten var svært bra med gode viner og hyggelig betjening. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, martinsV4222VD
Anmeldt 4. mai 2017

Veldig proffe servitører som yter veldig god service i hyggelige lokaler. Biffen klarer kjøkkenet å steke akkurat som du vil ha den og en hyggelig utvalg drikke tilbys.

Dato for besøk: april 2017
Takk, svenf339

Reisende som så på Beef Grill Club by Hasir, så også på

Har du vært i Beef Grill Club by Hasir? Del dine erfaringer!