Eirik
Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 11. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
AMANO_Group, Front Office ManagerHotel AMANO Grand Central, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 26. nov. 2018
Dear Eirik1991,

thank you very much for rating us on TripAdvisor.

It is a pleasure to read that you enjoyed our BISTRO.

We are sure you will understand that we are not opening our rooftop bar on the 7th floor in winter time since it is open air and to cold outside. I apologize that you could not use our bar on the 6th floor.

Hopefully you will give us a second chance to change your opinion.

We would be happy to welcoming you back!

With warm regards

kr 1 499
3.5 km fra Hotel AMANO Grand Central
Se flere hoteller i Berlin
Anmeldt 3. mars 2018

Fint hotell med beliggenhet rett ved siden av togstasjonen.
Servicen var bra, fikk tilbud om oppbevaring av bagasje på avreisedagen.
Vi bodde på et økonomirom, disse er i utgangspunktet litt i minste laget, men interessant arkitektur gjør at det fungerer alikevel, konfortabel seng.
Vårt rom var vendt ut mot bakgården og da hadde vi ingen støy.
Frokosten er bra, men litt i overkant dyr.

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kristoffer E
Anmeldt 19. oktober 2017

Gangavstand (5 min) til jernbanestasjonen. Hyggelig mottagelse. Treg heisavvikling på tross av flere heiser. Ordinær frokost, fikk ikke bestilt tidlig frokost når vi skulle ha tidlig tog, lite fleksibelt. Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Hans L
Anmeldt 15. februar 2017

Utrolig fint hotell. Ypperlig rengjøring og hyggelig personell.
Hotellet ligger ved Grand Central så var veldig enkelt å ta buss til og fra flyplass, samt bruke tog og undergrunnen for å komme seg til forskjellige plasser i Berlin.
Kjempefin Hotellbar!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, traveller2585
Anmeldt 6. februar 2017

Rent og pent, sentralt beliggende ved siden av Hovedtogstasjonen om du kommer med Tog. Rommet hadde dårlig plass til kofferten ellers bra med velfungerende WIFI. Ikke spesielt rause med utsjekk, jeg spurte om en halvtime forsinket utsjekk og fikk beskjed om at da måtte jeg betale extra.....Litt uvanlig på så kort utsettelse !

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Tore_Traveller
Anmeldt 23. juli 2016

Stilfullt, rent hotell med hyggelig personalet. Beliggenheten var perfekt for oss som fartet rundt med kollektiv trafikk. Ligger 150 meter unna Berlin Hbf (sentralbanestasjonen).
Rommet ble vasket og sengene ble skiftet på og redd opp hver dag. Veldig god ventilasjon på rommet.
Eneste negative: Skal du ha frokost på hotellet koster denne 15 euro per pers per dag :/

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
2  Takk, 91stinef