“Dette var dårlig!”

Vurdert som nr. 97 av 7 795 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Mitte (bydel)
Omgivelser: Mitte (bydel)
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 8 stykker på jobbtur. Vi valgte forskjellige burgere. Kjøttburgerne var ok, men vegetarburgeren var udelikat og smakte ikke godt. Søtpotetchipsen var litt bedre enn vanlig chips, som var dvask og vassen. Betjeningen gjorde jobben greit nok, og lokalene var hyggelig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 440evys

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi drog hit etter anbefaling fra andre bekjente som hadde vært her! Det angrer vi ikke på! Super god burger, en av de beste burgerne jeg har smakt. Store porsjoner og rimelige priser. Drinker kjøpte vi også, Happy hour! Og med både mat og drinker innabords syns vi ikke regningen var veldig stor da den kom! Så anbefales sterkt ! Enkelt oppsummert : Super bra og rimelig mat og drikke

Takk, LindaK2460
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Det er som å reise til et sted i sørstatene, bare i Berlin. Svært god mat, anbefaler spesielt Corn bread.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, toomli
Anmeldt 23. mai 2018

Vi spiste lunsj på dette stedet og hadde begge to hamburger med pommes frittes. Generelt sett var hamburgeren god og vi var fornøyd med måltidet. Imidlertid kunne hamburgeren gjerne vært noe saftigere og smaksrik. Hyggelig betjening og greie lokaler.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Geir K
Anmeldt 10. oktober 2017

Supreme Burger Grill & Bar lager meget gode hamburgere, men høydepunktet var helt klart den hjemmelade limonaden. Det skal godt gjøres å finne bedre limonade.

Rask service fra imøtekommende personale.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, mornyh

Reisende som så på Supreme Burger Grill & Bar, så også på

Har du vært i Supreme Burger Grill & Bar? Del dine erfaringer!