“Spis her!!!!”

Vurdert som nr. 34 av 7 908 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Omgivelser: Friedrichshain-Kreuzberg (bydel)
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Den beste italienske restauranten i Berlin! Maten er helt fantastisk, stor menu med mye å velge mellom. Veldig hyggelig personal!

Takk, 863frederikeh

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Selv om de hadde rotet litt med bookingen, og resturanten var full, skaffet de oss bordet på bare fem minutter. Mater er fortreffelig, og det er mye mat for pengene. Hvis du ikke er veldig! sulten, kan man dele en pizza, for de er store. Forresten Brucetta er store posjoner, vi fikk hele fire stk på hver person.

Skal du spise her, må du booke bord. Det er ingen tvil om at jeg kommer til å spise her igjen, hvis jeg befinner meg i Berlin igjen.

Takk, marsbeck
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Denne restauranten må du besøke! Fantastisk god Italiensk pasta og pizza! Dyktig og trivelig servitør, som fant plass til oss da vi ønsket å sitte ute. Beliggenhet i nærheten av Mercedes Bentz arena, som var ideelt for oss!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bjørn R
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Kom til restauranten og så at alle bordene var reservert. Da vi spurte om plass ordnet de det slik at vi kunne ha et bord i en og en halv time. Satt ved åpningen i vinduet. Veldig hyggelig!

God mat, spiste mozerella og tomat salat til forrett, og en kjøttrett og pasta til hovedrett. Meget god pasta, og nok mat til to. Serverer også god og stor aperol spritz.

Veldig hyggelig betjening, og atmosfære! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, dore l
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Besøket startet bra, og pastaen var god. Dessverre følte vi oss glemt av personalet, og ventet lenge før vi fikk se dessertmenyen. Tiramisuen var god og anbefales. Men da vi ba om regningen, måtte vi vente en halvtime og ble nødt til å minne personalet på at vi hadde bedt om regningen. Den skuffende servicen trekker ned helhetsinntrykket kraftig.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, 840katharinav

Reisende som så på Trattoria Portofino, så også på

Har du vært i Trattoria Portofino? Del dine erfaringer!