“Sushi for 2 personer”

Vurdert som nr. 155 av 7 912 Restauranter i Berlin
Omgivelser: Charlottenburg-Wilmersdorf (bydel)
Omgivelser: Charlottenburg-Wilmersdorf (bydel)
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

En utrolig fin atmosfære, koselig betjening. Vi spiste forrett, ulike sushi retter og avsluttet med dessert. Anbefales på det sterkeste.

Takk, catonyg_rdd

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte "You and me". Sushi for 2. Nydelig og særdeles velsmakende. Fikk en perfekt riesling til. Masse spennende smaker. Ingenting å si på prisen. Stemningsfullt og hyggelig. Kommer gjerne tilbake.

Takk, KariDage
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger litt gjemt inne på et lite torg. Koselig sted hvor du kan velge å sitte ute eller inne. Personalet var veldig serviceinnstilt og maten var overraskende god. Hit drar jeg gjerne igjen og spiser sushi. Anbefales!

Takk, 129bjartea
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Herlig og smakfull sushi / fusion med vennlig og imøtekommende service. Rolig og behagelig atmosfære.

Takk, josteing455
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Gjeng på jobbtur. Velvillige servitører satte sammen langbord og serverte nydelige måltider. Her kommer jeg til å gå flere ganger!

Takk, s0lgunnk

Reisende som så på ZEN Restaurant, så også på

Har du vært i ZEN Restaurant? Del dine erfaringer!