“Nydelig mat i sjarmerende Schnoor!”

Aioli Im Schnoor Restaurant & Tapas Bar
Vurdert som nr. 18 av 900 Restauranter i Bremen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Altstadt
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gått forbi restauranten, og syntes den så veldig hyggelig ut. Vi gikk tilbake på kveldstid, og den skuffet ikke. Hyggelig oppdekning i den smale gaten. God tapas med mye mat. Også mange andre gode retter. Fantastisk hyggelig service, og ett behagelig prisnivå. Vi kommer gjerne tilbake!

2  Takk, susannek621
Curiosity10785793389, Geschäftsführer på Aioli Im Schnoor Restaurant & Tapas Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Dank u well vor u Kritik, we hoopen u Snell weer bij ons te zien u AIOLI TEAM

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 8. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 26. juli 2020

Reisende som så på Aioli Im Schnoor Restaurant & Tapas Bar, så også på

Har du vært i Aioli Im Schnoor Restaurant & Tapas Bar? Del dine erfaringer!