Anmeldt 17. mai 2017

Ett hotel i særklasse. Topp service ,fint rom med med utsikt til mot vannet, Spiste middagpå hotelets nye østen inspirerte restautant, nydelig mat og god atmosfære.
Lunsj i dagligstuen meget bra. Ett sted å anbefale hvis man ønsker å gi sin kjære en spesiel hotel opplevelse

Romtips: Bestill rom med utsikt mot sjøen
Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tore S
Anmeldt 18. oktober 2016

Et virkelig flott hotell med sentral plassering. Men vi hadde ikke frokost inkludert, og det kostet en formue å spise en skikkelig frokost der, som vi bare gjorde en gang. Men kort vei til masse greie restauranter og kafeer med frokosttilbud.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Edmund2015
Anmeldt 14. august 2016

På ny besøkte vi Hotell Fire årstider (Vier Jahreszeiten). Man føler seg som konge fra start til slutt. Særs hyggelig lobby og en liten intim bar med godt utvalg og faglig godt personale. Fine rom. Husk å bestille med utsikt til innsjøen.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Fairmont Hotels & Resorts
Takk, jacoba878
Anmeldt 12. mars 2016

Fantastisk fra vi kom til avreise.kjempehyggelig bar med mulighet for en sigar.
Roomservice på høyt nivå med 3 retters og viner.
Hyggelig betjening overalt og fantastisk mat i hovedrestauranten.
Behagelig parkering!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Pineda
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung på Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2016

Kjære gjest

Takk for ditt opphold og dele dine personlige erfaringer om siste opphold Hotel Vier Jahreszeiten. Vi takker svært gjestene tok deg tid til å fortelle oss når de er fornøyd med våre ansatte som tjenesten og fasiliteter.

Komplimenter er en stor og intensiv motivasjon for våre ansatte og vi ser frem til å ønske deg igjen på Hotel Vier Jahreszeiten.

Din vennlig hilsen

Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten Hamburg

Anmeldt 21. desember 2015 via mobile enheter

Tilbrakte to netter på dette luksushotellet. Fantastisk mottakelse, trygg parkering av bil og topp service. Hotellet oser av gammeldags luksus. Artig med sigaravdeling i baren og tilbud om å re opp sengene før leggetid. Kaffemaskin rommet, med deilige macron kaker og frukt. Nydelig seng og fantastisk beliggenhet!
Vi spiste frokost på en tysk liten kafé i nærheten og besøkte også uteterassen, ved Binnen Alster. Supert!

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Fetsund
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung på Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2015

Kjære gjest

Takk for ditt opphold på Hotel Vier Jahreszeiten og kommentarer. Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen på hotellet.

Med vennlig hilsen

Din