Privat Guidet Elbphilharmonie Plaza Tour

fra
USD 331,56
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Elbphilharmonie på
Anmeldt 5. april 2018

Spennende arkitektur, fantastisk utsikt, med et par fine restauranter, bar, anbefales et par timer her.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Predrag64
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Var her en veldig sur dag som nok ikke ytet området rettferdighet. Var kun på utsiden, men synes ikke det så så høyt ut. Jeg er usikker på verdien av utsikten her, da det var flere store bygninger foran.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Ann-KristinV
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Det var ikke konsert den dagen vi var i Hamburg, men vi kjøpte billetter til å gå inn og se publikumsområdet. Utrolig vakkert. Flott galleri der man kan se havneområdet fra oven. Serveringssteder flere steder i bygget og flott gavebutikk. Enkelt å bestille billetter på nett på forhånd. Du bestiller et tidspunkt der billetten er gyldig. Vel verdt 2 euro.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 259henriettej
Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Masse folk og masse kø. Men bygget er unikt og verdt å se og utsikten fantastisk. Var ikke på konsert, men det må være en opplevelse. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, pisl78
Anmeldt 26. juni 2017

Alle musikkinteresserte som reiser endel bør besøke dette nye ikoniske konserthsuet, som ble født med smerte, overskridelsene var eventyrlige, sluttsum ca 750 mill Euro. Inne i en gammel lagerhall, nærmest fritt svevende. Orkesteret i midten. Er det sang bør man sette på vanlig måte med orkesteret foran seg, sangerne er ikke gode til å snu seg. Men alle i salen ser godt. Det er rett og slett fantastisk. Akustikken er utrolig.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, enare