Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Meget bra hotell lokalisert i hjertet av Hamburg. Nyoppusset og fine rom. Negativt at det er gulvtepper på rommene. Hotellet har bra restaurant for middag IG frokost og en hyggelig lobbybar. Trege med utsjekking.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, olej_rgenr
Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Hotellet fremstår som moderne og velholdt. Hyggelig lobby med god tilgang til skranken og en fin bar. Rommet vi hadde var veldig romslig, rent og tilfredsstilte alle forventninger. Det var god plass til hele familien, med god skapplass og gode senger. Frokosten var bra, verken en topp eller bunn.
Hotellet er et spa-hotell og glemte å fortelle oss at vannet ble borte kl 10:00 dagen etter innsjekk; det kunne de gjerne fortalt før vi ankom.

Alt i alt et meget bra hotell!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 600trulsp
Anmeldt 4. april 2016

Har bodd på dette hotellet 2 ganger nå, og de har nylig pusset opp alle rommene. Nydelige freshe store rom med utrolig gode senger. Nydelig stort bad! Fantastisk service, god drikke og nydelig mat. Stort utvalg på frokostbuffe. Anfefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Anne A
Anmeldt 28. april 2015

Hotellet lå fint lokalisert. Resepsjonen var helt ok. Personalet kunne gjerne spandert på seg litt smil. Baren var flott. Bra service der. Korridorene luktet litt rart, litt slitt og gammelt. For meg som liker å gå i trappene på hotell, bekreftet et noe nedslitt hotell. Vi ble litt skuffet over rommene, fordi bildene på internett gav et mye bedre inntrykk av hotellet en det som opplevdes. Dobbelrommet var mye mindre en det vi antok. Derfor måtte vi oppgradere rommet vårt. Et stor minus er at man ikke får gratis WIFI på rommet.

Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Merethe S
MarriottHotelHH, Director of Operations på Renaissance Hamburg Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2015

Dear guest,

Thank you for taking the time on your busy schedule to share your thoughts with the Renaissance Hamburg Hotel. I would like to take this opportunity to thank you for choosing our hotel for your travel needs and for mentioning that the hotel is nice even though you experienced a few inconvenience.

Your opinion is highly valued we know that the rooms need refurbishments let me be the bearer of good news come summer time this year Renaissance hotel will undergo a big renovation. New rooms, new carpet and new hallways the hotel will be jaw dropping beautiful. We already have a master room build so guest can see how the new rooms will look.

Although we fell short of meeting your expectations during your past stay, I hope you will consider Renaissance Hamburg Hotel on your next visit to Hamburg so that we can better deliver upon the guest experience you deserve.

Nina Eggers
Director of Operations

Anmeldt 5. april 2015

Flott hotell. Vi oppgraderte rommet og fikk et større rom med King Size seng. God madrass og gode puter. Renholdet var bra. Frokosten var nydelig. Her fikk en alt hva hjerte (eller magen) ønsket. Personalet i resepsjonen var veldig hyggelig og hjalp til med reservering av billetter m.m. Personalet i baren (Tea-saloon) var hyggelig og hjelpsom.
Hotellet ligger ikke langt fra sentrum og en kan går til det meste. Ellers er det busser, U-Bahn og S-Bahn i nærheten.
Absolutt et hotell vi kan anbefale.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Skjetten