Gratis avbestilling frem til 17.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
Agoda.com
Destinia.comUSD 211
Anmeldt 28. august 2018

Kjempefint hotell med sentral beliggenhet. Store fine rom og bad. Litt slitasje her og der,men likevel velholdt. Veldig god frokost. God service i alle ledd, men spesielt vennlig i frokostrom. Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elisabeth190502
Moritz K, Geschäftsführer på Steigenberger Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Dear Elisabeth190502,

first of all we would like to apologize for not answering in Norwegian.

Furthermore, we thank you for choosing our hotel and for your review. It is great to receive such a positive feedback. I am pleased to hear, that you enjoyed our location abd our great service.

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Flott hotell midt i sentrum. Sentralt i forhold til shopping og 5 min til Rådhusplassen. Store og romslige rom, fine bad. Svært gode senger. Flott frokostbuffet, stort utvalg og fantastisk service på hele hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, hilder2016
Moritz K, Geschäftsführer på Steigenberger Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear Hilde R,

first of all we would like to apologize for not answering in Norwegian.

Furthermore, we thank you for choosing our hotel and for your review. It is great to receive such a positive feedback. This is why we do hospitality: for our guests.

Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Meget bra beliggenhet bare 15- 20 min taxitur fra Hamburg flyplass.

God service ved inn og utsjekking. Rask!

Helt Ok mat, men litt preg av spisesal konsept. Helt greit prisnivå. Beliggende rett ved golfbane. Hotellet har fint uteanlegg samt fint kart som viser turområdet etc.

Anbefales!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, h0yeh
Moritz K, Geschäftsführer på Steigenberger Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2018

Dear Hoye H,

first of all we would like to apologize for not answering in Norwegian.

Furthermore, we thank you very much for choosing our hotel and for your review. It is great to receive such a positive feedback. This is why we do hospitality: for our guests.

Anmeldt 20. februar 2017 via mobile enheter

Dette er et fint hotell. Sentral beliggenhet med kort avstand til det meste. Rommene er store og lyse med ok utsikt. Sengene er veldig harde og putene litt tunge. Ellers er alt bra. Størst minus får hotellet for dårlig minibar. Du reiser ikke til Tyskland for å drikke nederlandsk øl i minibaren.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Jorgen89
Bernd Z, General Manager på Steigenberger Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2017

Dear Jorgen H,

thank you very much for your stay in our hotel and for your review!

It gives us a pleasure that you enjoyed our location.

We also thank you for your negative criticism concerning our beds and the minibar. We will respect it during future renovation projects!

We are looking forward to welcoming you again soon!

Bernd A. Zängle

Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Meget sentralt, kun etpar hundre meter fra Rådhusplassen. Romslige rom, litt bråkete airconditionanlegg. God service ved inn/utsjekking. Parkeringskjeller med heis til resepsjon. Gratis wifi sperret på lav hastighet, det er for dårlig i forhold til konkurrenter hvis du skal kalle deg moderne. Alt i alt meget fornøyd ift. pris, har nå vært de en håndfull ganger de siste årene.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Flindbec