Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 143
Prestigia.comUSD 148
Anmeldt 13. januar 2020

Fint hotell med fin service. Frokosten var veldig bra. Rommet var helt flott. Lite støy fra gang. Beliggenheten er slik at man kan gå rundt til sentrum i løpet av 20 min. Fin tur for de som liker å gå. Alternativ var bus og taxi.

Romtips: Det var ikke så mye å se ut til og det var i desember så dagene er korte og tidlig mørkt.
Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, naturistcpls
ManagerScandic, Manager på Scandic Hamburg Emporio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Hej dear guest,
thank you for sharing your feedback with us.

It is a pleasure to read that you spent a delightful time at our hotel and that you especially enjoyed our rich and healthy breakfast buffet. You might as well try out the culinary offer of our H2O restaurant during your next stay with us. We are indulging our guests with a symbiosis of Scandinavian and German cuisine from our open show kitchen.

We are looking forward to your next stay with us here at Scandic Hamburg Emporio.

Kind regards,

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Flott og moderne hotell med veldig serviceinnstillt betjening!

Restauranten og baren leverte 110%, ingenting å utsette på hverken hotell eller betjening!

Kommer mer enn gjerne tilbake hit ved en senere anledning!

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, kaien89
ManagerScandic, Manager på Scandic Hamburg Emporio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Hej dear guest,

thank you for taking the time for a review.

We are delighted to read that you were fully satisfied during your stay with us.

It would be a pleasure to welcome you again as our guest.

Best wishes

Anmeldt 17. august 2019

Vi reiser mye og dette var det beste hotellet vi har vært på med våre dyr( hund og katt) Alt låg tilrette. Dyrematte og matskåler på rommet som var stort og rent. Dette har vi aldri opplevd på andre hotell.
Det var parkering rett utenfor i en rolig gate. Personalet var svært hyggelige og frokosten var veldig bra. Ellers var hotellet moderne med mye fin kunst. Plasseringen var svært bra.

Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, Anne Helen L
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Besøkte hotellet flere ganger med familien i forbindelse med langhelg i Hamburg.Flotte store rom,renhold og alt annet er veldig bra.Nær Jungfernstieg for shopping og nær St Pauli.
Operaen (20.min.gangavstand).Flotte restauranter i nærheten.Få ganger opplevde vi at det var kanskje litt for mye business folk der men i det store flott Hotel for alle:)

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Turistimo
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Emporio da skulle videre til Kiel fergen dage etter. Veldig bra rom. Store og romslige. God service i resepsjonen som var veldig behjelpelig. Hotellet ligger bra til i forhold til gå avstand til det meste. Garasje for bilen var også et pluss. Minusen var dårlig kapasitet og service i baren og ved ute bordene. Prøvde 2 ganger å bestille 2 glass vin hvorpå svaret var at vi måtte vente 15 minutter hver gang, og dette var etter at vi gikk inn i baren etter hadde sittet ute ved bordene i 20 min uten å få bestilt ( noe de fortalte oss at vi skulle gjøre). Kaotisk frokost var det også og vanskelig å finne ledige ryddet bord.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, grorongvedskui
ManagerScandic, Manager på Scandic Hamburg Emporio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Hej dear guest,

thank you for taking the time for a review.

We are delighted to read that you liked our Service and your room.

But we regret that you were not satisfied with our bar H2O and the breakfast.

During peak times there may be short waiting times in our breakfast room.

Next time you book one of our Superior Rooms with access to the Living Room. Here you can enjoy an exclusive breakfast and snacks and drinks throughout the day.

We would be happy to welcome you again as our guest.

Best wishes