Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Beliggenheten er i en sidegate uten trafikk og uten støy fra nattelivet i Hamburg. Det er ca ti minutter spasertur til den sentrale delen av sentrum. Velkomsten og innsjekkingen var veldig effektivt, og med god service. Portieren hjalp oss og vi fikk følelsen av å være velkomne. God parkering både rett utenfor og i et parkeringshus rundt hjørnet. Rommene er stilige og komfortable, vi fikk følelsen av luksus. Hotelprisene i sentrale deler av Hamburg er høye, men var det verdt prisen? Tja, vet ikke helt. Hotellet har en hyggelig bar med strålende drinker. Gjestene var voksne, og prisene stive. Takterassen var stengt da vi sjekket den ut. Den kan være et hyggelig sted på sommeren. Restaurantene har en høy ranking på Tripadvisor, men den prøvde vi ikke.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Geir G
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Flott lobby. Fint rom. Litt hard madrass.
Meget service-innstilt og hyggelig personale. Vi hadde et par behov hvor personalet gjorde alt de kunne for å hjelpe til.
Wifi var bra.
TV ok. Nesten alt er tyske kanaler eller tysk dubbet filmer. Men med HDMI inngang på TV'en kan man koble til tlf/nettbrett og se norsk nett-TV (krever VPN).
Dyr frokost, men masse muligheter til å få alle måltider omtrent rett utenfor døra på hotellet.
Sentralt beliggende. Masse grøntareale og vann rett ved.
Ikke prøvd restaurant eller spa.
Etter utsjekk måtte vi ha en natt til i Hamburg. Valgte Side Hotell igjen :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, André G
Anmeldt 22. februar 2016 via mobile enheter

Jeg har bodd ved det her hotellet kun en natt .. Jeg ble bemøtt av hyggelige resepsjonister.. Jeg fikk følelsen av de ventede på meg.. Det gjorde meg glad.. Rommene er annerledes enn det man er vant med så det var heftig.. Veldig høy sovekvalitet.. Mange puter for den kresne..Hotellet er veldig sentralt og har en rikelig cafe liv.. Lett å komme seg til hotellet.. Veldig stille og rolig for den som søker roen.. Stilrent pent og ryddig..

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Vitali H
Alex O, General Manager på SIDE Design Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2016

Dear Deniz B,

Thank you very much for choosing our hotel for your recent stay in Hamburg. We are very thankful for your very positive review and can't wait for you to return to stay with us again soon.

Our location is unique and special, which we have cherrished for almost 15 years now. Providing the right experience and memory is what we strive for and we are excited about your extremely positive response.

Wishing you a great upcoming spring.

Sincerely,

Alex Obertop
General Manager

Anmeldt 2. desember 2014

Sentral beliggende i Hamburg sentrum. Frokosten var god og man fikk bestilt det man ønsket av hyggelige servitører. Restauranten ble ikke testet av oss, men menyen så meget spennende ut. Rommene var spesielle, stilige og fine. Badet var fint, men lite funksjonelt. Det rett og slett "too much". Fin belysning på badet og rommet forøvrig. Vi ble nødt til å bytte rom fordi det vi opprinnelig ble tildelt var sterkt preget av tobakkrøyk.

Resepsjonen var meget behjeleplig og serviceminded, virkelig bra, også med anbefaling av spiserestauranter i byen.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Kjell1958
Alex O, General Manager på SIDE Design Hotel Hamburg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2014

Dear Kjell1958,

Thank you very much for your great review of your stay with. We are excited to hear that you very much enjoyed the overal service in the hotel including breakfast. Unfortunately you didn't experience our Restaurant [m]eatery during your past visit. However as you mentioned the menu looked very inticing. We hope to welcome you for a great steak experience when you visit us again soon.

Please accept our apology for the initial room assignment, however we are glad to read that our front desk team handled the situation gracefully.

Wishing you a wonderful Christmas time,

Sincerely,

Alex Obertop
General Manager

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 29. juli 2011

Vi bodde en helg på dette boutique-hotellet i Hamburg.
Jeg er glad vi fant det, siden arkitekten ikke syntes det var nødvendig ha et hotellskilt man kunne se fra gaten.
Rommene er perfekte, bortsett fra at det ikke er plass til en skikkelig koffert.
Sengene er perfekte, vakkert innredede rom, stilfulle badeprodukter, og prikken over i-en var de himmelske håndklærne, som vi også kjøpte (flytter).
Frokosten/brunsjen var en fryd og servicen absolutt utmerket.
Vi kommer definitivt tilbake!

Takk, Gabrielle16
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original