5 personer ser på dette hotellet
Hotel Website
Trip.comUSD 180
Destinia.comUSD 246
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ikke noe å si på dette hotellet. Rommene var moderne, freshe og pene. Jeg hadde utsikt mot kanalen som var hyggelig. Fint bad med mosaikk fliser. Spennende fellesområder og en veldig god middagsrestaurant som ikke ga inntrykk av å være en alminnelig hotell restaurant. Høy standard på maten. Rusler ned til kanalen på et par minutter, eller motsatt vei til Reperbahnen på samme tid.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet ved havnen med mange gode restauranter i umiddelbar nærhet. Rent og ryddig overalt og med fin bar i første etasje og en fantastisk utsikt fra baren i 20 etasje. Parkering i kjelleren er praktisk.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Tevje U
Anmeldt 21. juli 2015

Jeg bodde her en natt og opplevde hotellet som rent og ryddig,med fint bad, Med god utsikt fra 19 etasje. Det var god service og hyggelig personale. Sengene er harde noe som passet bra for meg. Gratis internett men må betale 10 euro for raskere nett som kan spille av youtube og div.

Romtips: For og få god utsikt spør om rom in en av de øvre etasjen
Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, A4966SVadrianw
Anmeldt 31. mars 2015

Et fint hotell med rene rom og fantastisk utsikt over Hamburg. Bodde selv i 10. etasje, så man kan få enda bedre utsikt om man vil. Mitt største problem var kanskje at madrassene var alt for harde, men det er jo en smakssak.

Fin lokasjon mellom havnen og Reeperbahn.

Som øldrikkeren jeg er, så var jeg mest skuffet over øl utvalget som var tilgjengelig. En pils og en hveteøl i baren (Davids) og på baren i 20. etasje (20up) hadde man valget mellom en (1) pils.

Eller var hotellet fint, maten var god og personalet var hyggelig.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, P1FF3N
Anmeldt 29. juli 2014

Hotellet er stilfullt og rommene romslige med store bad. Beliggenheten er perfekt kun få minutter å gå både til Reeperbahn og ned til de hyggelige og trendy "strand-barene" langs havnen. Hotellet har en ypperlig restaurant som holder høyt nivå med moderate priser. Lobby-baren som serverer fersk sushi med mer er veldig hyggelig. i 20. etasje ligger en av Hamburgs mest trendy barer med herlig utsikt over byen. Her var det fullt selv en tirsdag kveld, men noen bord er heldigvis reservert hotellets gjester. Nydelig og rikholdig frokost med alt man kan ønske seg. Servicen opplevde vi som avslappet og profesjonell. Praktisk parkering i garasje under hotellet.

Romtips: Anbefaler Deluxe-rom.
Dato for oppholdet: juli 2014