“Supergode tapas”
Anmeldelse av Restaurant Picasso

Restaurant Picasso
Vurdert som nr. 16 av 4 155 Restauranter i Hamburg
Kjøkken: Sjømat, Spansk, Grill
God for: Store grupper, Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 28. august 2018

En fantastisk restaurant. Vi var her for 10 år siden og spiste, og var spent på om nivået var like bra. Det var det, maten var utrolig bra og service svært god og super rask. Har spist tapas i veldig mange spanske byer, men denne i Hamburg er fremdeles den beste jeg noensinne har spist på. Anbefales til alle som liker spansk mat. Bedre blir det ikke.

2  Takk, Elisabeth190502

Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom dit uten å ha booket på forhånd. Fikk da et bord og en time på å spise. Vi rakk det akkurat fordi maten kom veldig hurtig. Varm mat og god tapas. Ulempen var at menyen ikke stod på engelsk og man kan lure på hvordan de klarte å få til å servere maten så raskt etter man hadde bestilt. Maten smakte godt og stedet var lite og intimt. Anbefales.

1  Takk, Kristine E
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Den beste tapasen jeg noen gang har smakt. Utmerket service og fine priser på høykvalitets mat. Absolutt noe å få med seg. Husk å reservere bord på forhand.

Takk, HelgeF70
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Tilsynelatende fullt, men vi fikk bord likevel. Hyggelig og oppmerksom servitør. Maten kom fort og den var veldig god. Tapas som servitøren valgte for meg var super. Scampi, Calamaris og nydelig stekt svin. Kona hadde laks som også fallt i smak. Anbefales!

1  Takk, Torbjørn Ø
Anmeldt 9. september 2016 via mobile enheter

Maten var veldig god. Jeg spiste lammefilet. Personalet var i hektisk aktivitet like ved inngang og bord og dette virket forstyrrende og stressende. Trangt mellom bordene.

Takk, AlfMMV

Reisende som så på Restaurant Picasso, så også på

Har du vært i Restaurant Picasso? Del dine erfaringer!