“Veldig bra tapss”
Anmeldelse av Restaurant Picasso

Restaurant Picasso
Vurdert som nr. 32 av 3 895 Restauranter i Hamburg
Kjøkken: Sjømat, Spansk, Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å lese menyen da den bare er på tysk og spansk så vi ba kelneren om å lage «tapas surprise» for oss. Meget god mat Og trivelig stemning. Anbefales!

1  Takk, steins535

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Spiste tapas. Noen av rettene var virkelig gode. Noen som forventet. Verdt ett besøk. Osten til slutt nedturen. Svak 5'er. Verdt ett besøk.

1  Takk, 58hansf
Anmeldt 28. august 2018

En fantastisk restaurant. Vi var her for 10 år siden og spiste, og var spent på om nivået var like bra. Det var det, maten var utrolig bra og service svært god og super rask. Har spist tapas i veldig mange spanske byer, men denne i Hamburg er fremdeles den beste jeg noensinne har spist på. Anbefales til alle som liker spansk mat. Bedre blir det ikke.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Elisabeth190502
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom dit uten å ha booket på forhånd. Fikk da et bord og en time på å spise. Vi rakk det akkurat fordi maten kom veldig hurtig. Varm mat og god tapas. Ulempen var at menyen ikke stod på engelsk og man kan lure på hvordan de klarte å få til å servere maten så raskt etter man hadde bestilt. Maten smakte godt og stedet var lite og intimt. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, Kristine E
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Den beste tapasen jeg noen gang har smakt. Utmerket service og fine priser på høykvalitets mat. Absolutt noe å få med seg. Husk å reservere bord på forhand.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, HelgeF70

Reisende som så på Restaurant Picasso, så også på

Har du vært i Restaurant Picasso? Del dine erfaringer!