Expedia.comUSD 136
Vio.comUSD 136
eDreamsUSD 136
ZenHotels.comUSD 145
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet en natt på dette hotellet sammen med min samboer. Hotellet har alt du måtte ønske. Det er stort og fint, det er så sentralt som du kan få det, og det er god frokost (eks. Youghurt, frukt, pølser, bacon, pannekaker, omelett osv. -15 euro per pers). I tillegg er det et lite treningsrom i kjelleren med bl.a. mølle, ro-maskin og noen få apparater til styrketrening, samt et lite men fint basseng. Hotellrommet var rent og fint. De ansatte var svært behjelpelige og høflige. Vi kunne ikke vært mer fornøyde.

Parkering var tilgjengelig under hotellet, det kostet oss 9 euro for et døgn (skulle helst sett at den var gratis, men men.)

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 332kajaz
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med ingen svake sider. Service fra øverste hylle, rent, fine rom, god mat og ikke minst en fantastisk beliggenhet mot den vakre markedsplassen i Hildesheim. Fine fasiliteter for trening og et flott basseng med tilhørende sauna. Dette hotellet er en opplevelse i seg selv.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, RolfGunnarM
Anmeldt 7. august 2016

Vi fikk familierom (152) Det var 2 soveværelser med felles bad. ikke stort, men passet oss perfekt. Hotellet ligger ved torget som er en visuell perle. Må oppleves. Det er topp restaurant på hotellet, med hyggelig bar. Frokosten var førsteklasse med egen omelettkokk som laget individuelle omeletter og speilegg. Ferskpresset appelsinjuicemaskin. Vi er veldig fornøyde.

Romtips: hvis dere er familie, velg rom 152 (2 soveværelser for 4 pax)
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, jacoba878
Anmeldt 10. juni 2015

Stilfullt hotell med store nyoppussede rom, i hvertfall rommet jeg hadde. Renholdet var upåklagelig. Stille og rolig atmosfære, til tross for en godt besøkt hotellbar. Restauranten er stilfull med gode retter og ditto vin. Beliggenheten midt i Hildesheim gjør dette til mitt førstevalg.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, ArnsteinDale
Anmeldt 8. desember 2014

Dette hotellet kan jeg anbefale på det varmest,Fantastisk beliggenhet Gode rom kjempegod mat,
og et fantastisk personale.Vi var på julemarked som var rett utenfor hotellet,og like i nærheten.
Maten var bare førsteklasses både froikost og middagene.Her vil vi gjerne komme igjen

Dato for oppholdet: desember 2014
  • Reisetype: Reiste med venner