“Hyggelig restaurant ”

God for: Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Altstadt-Nord
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Gaffel am Dom er en hyggelig tradisjonell restaurant nær Kølner Domen.
Som vanlig masse god mat, herav må jo nevnes grillet svine-knoke som bare må prøves.
Kølsh ølet kom i strie strømmer,alt servert med smil og godt humør.
Mat og drikke til 17 sultne mannfolk, kr 6000.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Var her lørdag og det var både julemarked og fotballkamp på storskjerm. Masse folk, mye øl og for min del en tallerken "Dom vesper". Spesialkomponert med blodpølse, leverpølse, rå kjøttdeig, ost, brød mm. Sammen med en øl er dette ordentlig kost. Atmosfæren var veldig bra og jeg anbefaler absolutt et besøk her hvis du er i Køln.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Geir Ragnar T
Anmeldt 29. august 2015

Vi var der en sen kveld samen med masse håndballsupportere og stemningen var på topp. Stedet er hyggelig og populært, og til tider kan det være mange gjester der.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, ogbOslo
Anmeldt 24. mars 2015

Hyggelig sted med stor stemning. Mat og service kunne vært bedre, men miljøet veier opp for dette. Alltid et hyggelig sted for å treffe gode venner i samme miljø.

Dato for besøk: mai 2014
1  Takk, Melis1963
Anmeldt 2. juni 2014

God tysk husmanskost og drikke. Stor stemning på tyskeaftener. Ompamusikk og mange mennesker.
Ligger rette ved togstasjonen i sentrum

Dato for besøk: mai 2014
Takk, Tore K

Reisende som så på Gaffel am Dom, så også på

Köln, Nordrhein-Westfalen

Köln, Nordrhein-Westfalen

Har du vært i Gaffel am Dom? Del dine erfaringer!