Destinia.com
travelup.comUSD 303
HurbUSD 314
Anmeldt 27. august 2018

Hyggelig hotell med super beliggenhet mellom sentrum og messeområdet. Flott langs elva om man vil trimme eller rusle inn til byen. Frokosten er kjempegod, og hotellet har en svært hyggelige medarbeidere i lobbybaren og frokostsalen.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Heges10
Radisson_Scandinavia, Reservations Department på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Düsseldorf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Dear Heges10, Thank you for sharing your wonderful review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel on Tripadvisor. I am pleased that you enjoyed your Stay with us and could take advantage of our wonderful breakfast Buffet, our wonderful Location and the friendly Service from our Staff. If you chose to visit Düsseldorf again, please do not hesitate to let us know to wow you again in your future stay at our home. Kind regards Fiona Frahling Reservations Department

Anmeldt 2. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Radisson_Scandinavia, Reservation på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Düsseldorf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Anmeldt 15. januar 2017

Flott plass å bo for å dra på båt messe DAS BOOT og samtidig gjøre byen et staselig besøk med mat og drikke. Vi var flere personer på tur for å se på båter og overnattet helgen på Raddison . Hyggelig fokost og god bar på kvelden for deen som ikke ville dra ut. Vi beså hele Dusseldorf

Dato for oppholdet: februar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, LarsL367
Radisson_Scandinavia, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Düsseldorf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2017

Dear Lars L,
Thank you for your great review, and for making The Radisson Blu Scandinavia your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled that you enjoyed our hotel taking advantage of our great location which allowed you to enjoyed the Boat Show and savored our delicious breakfast buffet and the fantastic drinks at the bar .
I certainly hope the Radisson Blu Scandinavia will become your hotel of preference when returning in your next visit to our beautiful city.
We are looking forward to have you back as our repeat guest.
Warmest Regards
Andy Pino
Front Office Manager

Anmeldt 1. september 2014

God beliggenhet mellom messeområdet og Altstadt. Kort avstand til begge deler. Kveldslivet i Altstadt er en opplevelse i seg selv.Har bodd på dette hotellet et par ganger og er godt fornøyd. Fine romslige rom.Hyggelig betjening og god frokost. Bor gjerne på Radisson hoteller og velger nok dette også neste gang - anbefales!

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, RuneL69
Radisson_Scandinavia, Geschäftsführer på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Düsseldorf, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2014

Dear Rune L,

thank you so much for sharing your feedback on TripAdvisor. We appreciate such praise on our team and are happy to read that our facilities made your stay even better.We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our hotel.

Yours sincerely,
Erich Bänziger, General Manager

Anmeldt 26. november 2013

Et moderne storbyhotell med alle fasiliteter man ønsker, men det koster penger.
Grei innsjekking, men problem med norskt navn.
Rommet var supert, moderne ( noe som ikke er min stil) men allikevel bra. Meget god seng, har ikke sovet så godt på lenge.
Spiste på Arnolds, meget bra mat og service. Men grusomt kaldt i restauranten. Dessverre kunne ikke betjeningen gjøre noe med det.
Ein weissbier i lobbypuben til Euro 5,20. Altfor dyrt!
Frokosten er helt på topp. Litt kaotisk med mange gjester tilstede. Kalde frokostegg. Ventetid på "scrabeled egg". Ventetid på kaffe ved bordet.
Internett er OK, men langsomt. Vanskelig å jobbe.
Utsjekk om morgenen er OK.

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, SveinJ