Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Etter en lang kjøretur var det som å komme til himmelen når vi kom til dette hotellet. Nydelig hotell, fint, rent og vennlig. Romslige rom. Du følte deg virkelig som hjemme her. Vi bestilte romservice som kom ganske kjapt. Steigenbergers "egne" bobler anbefales!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Andahl87
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Steigenberger Hotel har evnen til å yte "det lille ekstra" når man søker ro, frihet, avkobling og luksus. Hotellrommet hadde alt man trengte, beliggenheten kunne ikke være mer sentral, servicen var upåklagelig, men prisen på frokost er for høy. Synd for hotellet og gjester.

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, 488livu
Anmeldt 24. oktober 2017

Sentralt beliggende hotell med flotte rom, bra restaurant og veldig bra service. Eneste minus - kommer du med bil er det litt vrient å komme frem til hotellet. Ligger innenfor en bilfri sone.

Skal vi tilbake til Leipzig skal vi ligge på dette hotellet:-).

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Valley1971
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Et kjempefint hotell som kan anbefales på det sterkeste. Fine hotellrom med gode senger. Vil anbefale å bestille uten frokost da dette kostet 29 Euro pr person. Flere fine spisesteder rundt hotellet som serverer frokost for hele familien til samme pris.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, John-Andreas J
Anmeldt 7. juli 2016

Meget bra hotell i sentrum av Leipzig. Litt kjedelig at Wifi'en er så ustabil og stadig faller ut. Meget god frokost og hyggelig betjening. Savner et vanlig surdeigsbrød på frokostbuffeten ("Graubrot").

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Christina L