Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Bodde her under transportetappe sørover. Hotellet ligger i utkanten av sentrum, men sentralt i forhold til Autobahn (A7). Vi hadde et stort luftig rom med to store og veldig gode senger som vi sov veldig godt i. Hotellet har også en restaurant med god mat og stor parkeringsplass.

Her bor jeg gjerne igjen når målet er en god natts søvn.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ah2068
Anmeldt 11. august 2016

Hotellet ligger litt i utkanten av sentrum i forholdsvis stille omgivelser.
Stor gratis parkeringsplass utenfor hotellet.
Fine rom med god standard og godt renhold.
Hyggelig betjening. God frokost.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Arnfinn B
Anmeldt 13. juli 2016

Lå her en natt på vei hjemover. Praktisk at det var så lett tilgjengelig fra motorveien. Greie rom. God frokost. Synes ikke en bør ha teppegulv i spisesal. Hyggelig betjening. Dessverre fikk vi rom ut mot veien, så det ble en del støy på rommet. Kan gjerne bo her igjen om vi får rom mot hagen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, NorwayLiv
Anmeldt 27. juni 2016

Lå her ei natt, gode senger, bra frokost og lett tilgjengelig fra motorveien. Anbefaler gjerne dette hotellet til andre. Siden vi kun lå her en natt rakk vi ikke sjekke ut andre ting. Men vi er veldig fornøyd allikevel.

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, HeidiAnita69
Anmeldt 5. mai 2016

Fantastisk personale, god mat ,skikkelig service. Rommet enkelt, men rent og fint.Beliggenheten bra og badet hadde det en trenger. Et lite minus kanskje, for eldre folk, en må stå i badekaret for å dusje.

Romtips: Litt støy fra gaten i den første etasjen.
Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner