“Både og”

Vurdert som nr. 5 av 193 Restauranter i Flensburg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Selv valgte jeg stekt kalvelever som en stor opplevelse. I særklasse smakfullt og godt tilbehør. Kona valgte svinekotelett frityrstekt med ost og skinke inne i. Dette var ikke godt. Oversaltet og alt for fett. Ingen god opplevelse. Servicen var heller ingen opplevelse, så konklusjonen blir middels, vi oppsøker ikke denne restauranten flere ganger.

Takk, Per S

Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Spiste sjøtunge i hummersaus. Dyrt, men verdt hver eneste Euro. Er selv fra en kystkommune i Norge, og vant med god sjømat, men tror ikke jeg noen gang har smakt noe bedre. Anbefales!

Takk, Gunnar H
Anmeldt 19. september 2016

Restauranten ble anbefalt av vår utleier i Flensburg. Det ble den beste matopplevelsen under oppholdet. Der var mange gjester, som regel et godt tegn, men servitøren var hjelpsom og hjalp oss til en fin plassering. Mange fiske. og kjøttretter fristet. En av oss valgte indrefilet og hummer, en uvanlig kombinasjon, vi to andre tok en fisketallerken man måtte være to for å bestille. Dette viste seg å være et godt valg. Her var diverse skalldyr og fiskeslag, ris, grønnsaker og 2 slags sauser. Etter denne smakfulle middagen, avsluttet vi med hver vår forskjellige dessert. Dette var også godt, men ikke så spesielt som hovedrettene. Vi ble enige om å gå hit senere hver gang vi besøker byen

Takk, John Billy N
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

O.k. mat litt over gjennomsnittet for vanlig tysk spisested. God atmosfære. Krokodiller under taket. Vennlig betjening.

Takk, K-H E
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Til tross av mange anbefalinger fra hotell og lokalbefolkningen, prøvde vi en fiskemiddag på Piet Henningen. Fikk en tallerken med halvfabrikat og hermetikk-mat, og overkrydret fryse-grønnsaker. En fiskerestaurant som overhodet ikke nådde opp til noen som helst forventninger.

Takk, Rebekka L

Reisende som så på Restaurant Piet Henningsen, så også på

Flensburg, Schleswig-Holstein

Har du vært i Restaurant Piet Henningsen? Del dine erfaringer!