“God mat og hyggelig lokale”
Anmeldelse av La Tasca

La Tasca
Vurdert som nr. 8 av 193 Restauranter i Flensburg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Veldig god tapas. Smilende og hjelpsomt personale. Meny på flere språk. Lokalet hadde sjarm og passet godt til matstilen.

Takk, John Anders L

Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Koselig plass med super god tapas. Personalet var hjelpsomme og hyggelige. Rent og pent. Kan absolutt anbefales. Vil gjerne tilbake

Takk, Lisa L
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Dette er en sjarmerende restaurant og med veldig imøtekommende og hyggelig betjening.

Maten var desverre ganske skuffende. Tapas er varierende og spennende mat, men dette virket og smakte som raskt gjen oppvarmet ferdiglaget mat.

Vi gikk derfra skuffet desverre.

Takk, Raymond N
Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Deilig duft, hyggelig betjening. Varm atmosfære. Vi tok kun et glass vin, så maten kan jeg ikke kommentere. Som bar var det kjempekoselig.

Takk, csheoslo
Anmeldt 12. desember 2015

Det var tid for lunch midt i et julepyntet Flensburg. Vi falt for La Tasca midt i gågaten.

Interiøret ga en fin ramme rundt maten som ble servert, nemlig spansk tapas. Til og med skinker hengende i taket. Men totalinntrykket var nærmere en kafeteria enn en restaurant.

Der var nok av småretter å velge i. Og akkurat et passer oss fint for da får vi akkurat så mye vi vil.

Servitrisen var et hyggelig bekjentskap, og de hadde menyer på flere språk, bl.a. dansk.

Takk, Rolf A

Reisende som så på La Tasca, så også på

Flensburg, Schleswig-Holstein

Har du vært i La Tasca? Del dine erfaringer!