“Nydelig kveld”

Vurdert som nr. 12 av 199 Restauranter i Flensburg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Beste beliggenhet. Midt i hovedgaten der du får med deg livet i byen.
Uteservering(også inne dersom man ønsker).
Super hyggelig personale.
Maten er kanskje ikke genuint spansk med nærme nok for et godt måltid.
God vinanbefaling. Rimelig og hyggelig måltid.
For vår del kunne ikke kvelden blitt bedre, takk:)

Takk, evacQ2544HG

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

God mat og veldig serviceinnstilt betjening på en svært travel kveld. Til tross for ar vi var en gruppe på 10 klarte de å gi finne plass til oss. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 142olavr
Anmeldt 7. juli 2018

La Tasca var virkelig en hyggelig overraskelse på alle måter ! Nydelig og spesielt god Tapas, særdeles trivelig betjening. Vi ventet litt lenge for å få betalt, men restauranten var helt full, så det har vi forståelse for. Vi spiste inne fordi alle bordene ute var bortbestilt - trivelig uansett. Har du bare en kveld i Flensburg og elsker Tapas, ring og bestill bord!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Heidi Elise E
Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Veldig god tapas. Smilende og hjelpsomt personale. Meny på flere språk. Lokalet hadde sjarm og passet godt til matstilen.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, John Anders L
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Koselig plass med super god tapas. Personalet var hjelpsomme og hyggelige. Rent og pent. Kan absolutt anbefales. Vil gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Lisa L

Reisende som så på La Tasca, så også på

Flensburg, Schleswig-Holstein

Har du vært i La Tasca? Del dine erfaringer!